2012年8月23日 星期四

{Baby} 寫真.最性感的 pose

TareBaby
媽媽話我沖完涼之後個樣最性感,呢個姿勢係姨媽幫擺既,係咪好 sexy 呢!



5 則留言:

  1. 恭喜你呀,我也很久沒有blog了,原來很多blog友都做了媽媽!
    [Tareworker回覆08/24/2012 11:09:16]唔記得講, 多謝晒呀!!!
    [Tareworker回覆08/24/2012 11:08:58]大家婚後都忙碌, 再加上改左版, 我之前都BLOG少左嫁! 而家有埋TAREBABY, 想記低佢既成長, 所以BLOG 得來都有原動力呢~

    回覆刪除
  2. 終於見到bb樣啦
    [Tareworker回覆08/24/2012 11:09:39]係呀, TAREBABY 係醜怪妹嫁!

    回覆刪除
  3. 睇Tarebaby個樣, 就知沖涼好舒服~
    [Tareworker回覆08/24/2012 11:11:24]TAREBABY 沖涼時好緊張嫁, 我估佢仲未好享受沖涼個過程, 可能係我沖得論盡, 所以佢就覺得緊張啦...

    回覆刪除
  4. Tarebaby 個樣好 'lum' ar!~
    [Tareworker回覆08/24/2012 15:06:46]LUM 得黎, 其實都幾醜樣, 哈哈哈哈!

    回覆刪除
  5. 莎拉蛋糕Sarah Cake2012年8月25日 下午2:06

    tarebaby好誘人呀!!!!
    [Tareworker回覆08/27/2012 10:14:28]TAREBABY 真係好鬼SEXY 嫁, 呵呵呵呵!

    回覆刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...