2012年8月20日 星期一

{Baby} 徵求.奶咀固定器

原來今年是多啦A夢誕生前倒數第
100
年,若他可借個奶咀固定器法寶給我就好了!


話說 TareBaby
扭睡時要吃奶咀,但她喜歡邊吃邊伸舌頭
(
其實是邊吸邊吐!),無論她睡在床上或是在我懷中,我都要用手扶著奶咀,因為奶咀一飛脫 TareBaby 就會哭。可想而知,我.係.幾.咁.唔.得.閒!!!

我曾想過用不同方法把奶咀固定在
TareBaby
的小嘴巴中,最可行的應該是替她戴個口罩,跟著把奶咀放在嘴巴與口罩中間。可是 TareBaby 是個手多多的 Baby,還沒把奶咀放好,她可能已把口罩扯脫了。再加上現在天氣熱,戴口罩會很焗,又容易出粒粒,還是放棄算了。

多啦A夢,若你真有奶咀固定器這個法寶,麻煩借我用一下,我會去海港城和你合照當作報答的!



4 則留言:

  1. 莎拉蛋糕Sarah Cake2012年8月20日 下午5:40

    我陶寶B都係咁, 所以我都想要個奶咀固定器!!!!
    [Tareworker回覆08/20/2012 21:35:45]如果好多B 都係咁, 邊個發明到奶咀固定器實發達啦!!!

    回覆刪除
  2. 會唔會可以用條鬆鬆的地棉質橡筋响個奶咀加工? 我意思, 你想像下口罩綠色布個位係奶咀, 奶咀兩旁有條橡筋可以繞住bb的耳仔, or 繞過那的頭. 唔知你明唔明我意思呢?
    [Tareworker回覆08/21/2012 17:40:24]你形容得好好呀, 我知你講咩呀~ 不過用橡筋驚"辣"到tarebaby, 而且佢實在好手多, 好易自己整親自己.
    不過呢, 我會揾下其他物料試試~ thx!!!

    回覆刪除
  3. 我都想要呢樣野呀!!
    [Tareworker回覆08/27/2012 10:17:20]如果有人發明奶咀固定器比我地呢D 媽媽就好啦~

    回覆刪除
  4. 媽媽心聲~~
    [Tareworker回覆01/04/2013 22:34:00]tarebaby 而家間中訓訓下喊, 都係因為甩左奶咀... =_=

    回覆刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...