2012年8月22日 星期三

{Baby} 實戰.尿片的選擇

討論區有許多帖子都是與
Baby
尿片有關,不同
Baby
可能會對不同牌子的片片敏感,所以沒有一款尿片是無敵的。

TareBaby 先後用過 Huggies Pampers 的片片,暫時兩個牌子都 OK。至於許多媽媽稱讚的 Merries 就還沒有試過,或許之後會試用手上兩片細碼贈品,但因為 Merries 的價錢較貴,若使用 Pampers 沒有問題的話,應該暫時不會轉用其他牌子。


>> Source of Picture <<


Baby pat pat 滑溜溜,個人認為最基本是乾爽與勤力。

Pat pat 要乾爽後才把尿片包上,濕的 pat pat 會易紅和爛;要勤力替 Baby 換片片,不要只在餵奶前更換,因為 Baby 的小便很頻密,常包著濕了的片片 Baby 會不舒服,也會易紅和爛,敏感的 pat pat 就是這樣形成。

想保護
Baby pat pat
每次換片後都塗一層薄薄的凡士林,因為油份可把 pat pat 和尿液分隔,當然還要記得勤力換片片呢!



2 則留言:

  1. 莎拉蛋糕Sarah Cake2012年8月25日 下午2:05

    我都係用緊pampers, 都覺得so far 無問題呢, 反而唔知點解用huggies就試過爆片及漏尿呢...
    [Tareworker回覆08/27/2012 12:51:17]我今日同TAREBABY 試用綠色包裝, 用幾片睇下好唔好用先, 試過再話你知~
    [莎拉蛋糕Sarah Cake回覆08/27/2012 11:47:41]係呀, 我都係用特級棉柔, 唔知綠色packing果隻, 好唔好用, 同埋唔知同特級棉柔有咩分別呢?!!!
    又係呀, 如果bb係咁踢腳仔, 條片片當日一定漏呢, 同埋自己點包條片片都有影響, 不過我覺得pamper既特級棉柔既橡跟好似好啲, 因為huggies個條橡跟頭無咁好用呢.
    [Tareworker回覆08/27/2012 10:14:31]唔記得問, 你係咪用白色包裝既特級棉柔? TAREBABY 就係呀, 剛剛老公同事送左一箱綠色包裝比我地, 我諗住日頭試用一下, 夜晚照用白色包裝, 睇下情況點.
    [Tareworker回覆08/27/2012 10:11:09]唔知係咪男仔同女仔用片片會唔同D 呢?!

    有時TAREBABY 食完奶, 我地要同佢打側少少訓, 咁有時就會漏; 有時TAREBABY 係咁踢腳仔, 條片片會"冼"左D 落黎, 咁後面就會漏. 我同媽媽研究過, 牌子對於TAREBABY 黎講唔大影響, 係我地包片既方法 (力度) 同埋打側定仰睡.

    而家TAREBABY 剛轉用S碼, 因為大片少少, 所以又會好D, 之前臨轉大一個碼時, 漏尿機會會大左, 因為塊片片可能已經唔係咁夠大.

    回覆刪除
  2. 聽講PAMPERS會滴屎上背, 我都試過兩次, 唔知咁啱定點, 我諗住轉返MERRIES.
    [Tareworker回覆01/04/2013 22:31:19]tarebaby 都試過幾次, 應該係坐o係度便便, d 便便冇位走, 所以去左背脊.

    所以而家我地一感覺到tarebaby 開始便便, 就幫佢訓低.

    回覆刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...