2012年8月15日 星期三

{Baby} 拯救.媽媽手

開始揍 TareBaby
後,我已數不清每天會用洗手液清洗雙手多少次,換片後要洗,餵奶前要洗,再加上洗奶樽、洗衣服等等,不知不覺雙手已變得很乾,手指與手指之間又會因為抹得不乾爽而起紅點點,連媽媽也說我的手粗糙了很多。

相信各位媽媽也和我一樣,照顧 BB 已忙得一團煙,坐月時根本沒有時間去護膚,而且我每天都要重覆洗手的動作,要拯救雙手似乎並不容易。

那時我剛記起自己有一枝
Crabtree & Evelyn Gardeners Hand Recovery
,平常最多一個月用數次,於是便試試在每天早上洗完奶樽後用 (我要定時用才會記得 >_< )。一連用了數天,雙手果然沒之前那麼乾燥。



想不到自己之前買的護膚品現在會有用處,因為我通常都是買了又用不完 (或者是從來沒有使用過…),到執拾東西時就會發現已過期要丟掉。

雖然我已是一位媽媽,但我不希望拖著 TareBaby 的小手是對媽媽手呢!



2 則留言:

  1. 還以為是跟千嬅一樣是痛, 原來是乾燥。take care
    [Tareworker回覆08/15/2012 16:54:41]抱得多, 手腕同膊頭都會痛的, 不過我唔算抱得多, 所以都ok. 洗手之數多, 再加上用洗手液, 雙手想唔乾都難, 惟有用多d hand recover 補救一下啦~

    回覆刪除
  2. 莎拉蛋糕Sarah Cake2012年8月20日 下午5:42

    每日真係洗N次手呀, 以前我唔用手套手嘢, 但係為咗減少沾水, 所以如果係洗奶樽或洗碗, 我而家會用手套呢!!

    BTW, Tarebaby啲紅點好啲未呀?!
    [Tareworker回覆08/20/2012 21:33:29]我太懶, 所以連手套都懶用, 而且覺得用手套冇咁舒服同快手~

    TAREBABY D 紅點好得7788啦, 佢甩左幾次皮 (唔知係咪應該叫"甩左幾層皮"呢!) 之後已經滑番好多, 而家仲有D 地方紅紅地, 我諗都算係好嫁啦. 多謝關心呀~

    回覆刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...