2016年3月6日 星期日

{Baby} 充電.親子布吉旅遊分享


我現在才發現,一個沒有行程的小旅遊原來頗適合我們一家三口的。



雖說沒有行程,出發前兩天我還是預約了 Spa,而且是三人服務,即是我和老公 TareBaby 會一起做 Spa!另外,可能老公都覺得太 hea,要坐車出外走走,所以到達後我們又預約了一個很雞的 half-day trip,叫做有點事情可做。


Day 1:遊戲室 + 泳池 + 晚餐

Day 2:沙灘 + 午餐 + Spa + 晚餐

Day 3:騎大象半天遊 + 午睡 + 晚餐 + 逛超市
Day 4:沙灘 + 遊戲室





我們的活動範圍比在香港居住地區還要小,商場和 Spa 只是出酒店向大路轉左或轉右約十分鐘的步程。


由於 TareBaby 只有第三天有午睡,之前兩天我們都早早就睡覺,比在香港時絕對睡得多。


三歲多的 TareBaby 對今次旅明顯比一年前沖繩之旅雀躍,她回校後和班主任分享了許多事情,可能是表達能力比之前進步吧。


曾幾何時我和老公都是趕行程的 travellers,但現在看來 hea trip 比較適合我們。期待另一個沒有行程的旅遊!



6 則留言:

  1. 原來有得一家三口做SPA咁正架? 可唔可以介紹下啊?
    我遲下都同大爺去布吉...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地去o個間叫 So Thai Spa, 上網好易搵到網頁的, 有晒價錢.
      我都係隨意選, 見有Blogger 都係帶埋兩個細去呢間, 咁就book左啦~

      去完布吉我都想再去旅行呀...
      你地幾時出發?

      刪除
  2. 好開心呀。。
    個個都去旅行。。我都好想去呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我記得你地之前去左日本添呀~ 我都想去日本呀...

      刪除
  3. 回覆
    1. 都係膽粗粗試下, 其實係我自己想做多D~

      我同老公做3個鐘, tarebaby就2個鐘, tarebaby搞掂我幫手沖下身, 跟住職員就幫忙同佢玩, 傾偈, 食野, 時間都過得好快. tarebaby仲話下次去布吉都要做spa!

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...