2016年3月28日 星期一

{Baby} DIY.圖書館資源 x 勞作圖書


以往我大多上網搜尋和 TareBaby 一起做手工的 ideas,只要 google 一下便有許多照片可以參考。


近來我發現圖書館都有這類別的書本,有的會有特定主題,例如季節、動物等,有的則是大雜燴,小小一本就有許多有趣可愛的手工玩意。


我比較喜歡拿著書本掀下掀下找靈感,因為我從來都是個 low-tech 人,有時花許多時間上網都找不到心水資料,感覺又累又沒趣。








我家有堆美術用品,包括水彩、廣告彩、粉彩等等,有時想 TareBaby 大概知道要怎樣做才會有不同的效果,我會和她一起翻看下面有關基礎繪畫的圖書。



若不嫌重的話去圖書館借這本書,每個步驟都有圖片說明,小朋友應該會明白和感興趣。











2 則留言:

  1. 見tareworker介紹得多,我都唸住去申請番張圖書證,多啲同肚B睇書 ^0^
    不過你接送tarebaby咁近就有圖書館,真係有齊天時地利 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 一張圖書證借到8本書嫁, 所以都幾好用呢~

      tarebaby學校間圖書館細細地, 人又唔算多, 所以都幾好行, 我有時早左幾個字去到未放學, 都會去行一轉, 睇下有冇收穫, 係個背包會重點~

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...