2014年1月22日 星期三

{Baby} 襯墟.人影我又影之紅葉定黃葉

青衣公園

話說 TareBaby 由去年 Boxing Day 病到新曆年假都未痊癒,所以中間的假期我們多數在家休息。

一月的第一個週末我們見 TareBaby 已好得七七八八,所以就去揍熱鬧影紅葉。我們選了最近的一個景點-青衣公園去襯墟。到達後果然是人山人海,有人還穿了畢業袍拍照,難怪早幾星期的 facebook 每逢週末都會被紅葉洗版。


是日 TareBaby 可能因為中午時間又曬又熱,而且我們拍照的地方又沒有什麼她喜歡的玩兒,所以表現得極不合作,許多照片 TareBaby 都是咀妙妙,沒有笑容。







下面的家庭照是難得沒有扁咀的照片,可能是因為 TareBaby 對替我們拍照的哥哥有好感,她還主動和哥哥揮手擊掌 (阿囡,人地有女朋友o係身邊嫁,要大個少少先拍拖嫁。。。)



其實青衣公園裡的紅葉已變了黃色,所以拍攝出來比較像剛入秋的景色。記憶中公園入口附近有一棵大樹,那些葉就真的是紅色的,在下面野餐應該很寫意,不過現在公園人山人海,還是想想算了。


12 則留言:

  1. 個景真係好靚, 下年我都同龍BB 去影下相先!
    TareBaby 偏咀好攪笑可愛haaa

    回覆刪除
    回覆
    1. 個湖景都幾OK呀! 諗起佢個不滿樣都唔知好嬲地好笑~

      刪除
  2. 係喎, 啲樹開始變色喎!
    玩嘴果張好好笑. 不過佢地愈大愈影相唔合作囉...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好多時叫TAREBABY 影相, 都佢都唔SO 我既, 唔望鏡頭或者做埋D 不滿表情.

      而家老公話影到佢個樣而唔濛就算成功嫁啦, 好難再影到D 靚相 (望要因為我地技術差~)!

      刪除
  3. 咁近婆婆屋企應該嚟搵我地麻,不過我地咁近都冇去到 haha
    佢do咀果張好可愛呀。。
    佢應該都好鍾意NT,因為佢啲相笑得好開心

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來要影到TAREBABY 好開心既樣子都真係幾難, 要有人引到佢笑, 個角度又OK 又唔濛.

      都真係要比錢人地賺, WAHAHAHHAHAHAHA!

      刪除
  4. 無 見 一 排 tarebaby 大 個 0左 好 多 呀 ! 唔 鐘 意 影 相 就 嘟 嘴真 係 好 可 愛 呢 ~~XD

    回覆刪除
    回覆
    1. TareBaby 仲曳左好多添呢! 佢唔高興就唔望鏡頭又扁咀, 真係冇佢符呀!

      刪除
  5. 真係變哂色wor......
    佢地而家真係好難捕捉呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, D 葉已經變左黃色, 不過個湖景又真係幾靚~

      而家真係好難同TAREBABY 影相, 有時可能O係餐廳食飯坐左O係度所以先影到, O係戶外都係隨意影到咩就咩~

      刪除
  6. tarebaby扁晒嘴果張好可愛好搞笑呀^^
    雖然變左黃葉,不過個環境一樣咁靚呀,好似去左渡假一樣~

    回覆刪除
    回覆
    1. TAREBABY 玩野時係會將佢既不滿放O係塊面度... 張相我地都係影完先發現佢個咀扁成咁~

      青衣公園都幾近我地, 如果天氣唔太曬的話, 我諗我地會留耐DD, 不過都OK啦, 留番下次再去個公園度玩~

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...