2014年1月21日 星期二

{Baby} 寫真.TareBaby 學人做咕喱

[難得我會 post 新鮮滾熱辣的照片而不是回首再回首,事關 TareBaby 早兩天去了老公 office 做咕喱搬禮盒~]

[[用計數機揾食的 Tareworker 年頭年尾會特別忙碌,希望出文次數可以慢慢追回來,其實我還儲了一大堆照片想寫又沒有時間寫。。。]]

每年大年初一我和老公都會搬 11 盒禮盒去拜年,雖然是有點重,但一大班親戚熱熱鬧鬧地圍在一起派利是送禮盒真是很高興的。

我和老公正在想去哪兒入貨,我們多數會買朱古力,因為重量比曲奇餅輕,而且又有較多品牌和款式可以選擇。剛好老公公司有特賣埸,見價錢便宜一截,於是便大手入貨,還替姐姐買了她要準備的禮盒。

星期六我們一家三口就去了搬禮盒回家,原來老公公司的裝修比我公司光猛和新淨得多。TareBaby 作為我們家成員,當然要出心出力。不過我懷疑那些禮盒比她還要重,所以我和 TareBaby 就將做咕喱的重任交給老公!

TareBaby「我點齊數啦,Daddy 可以搬啦!」


一場來到 Daddy officeTareBaby 當然要參觀一下

TareBaby「呢間房既景觀都唔錯,可以睇到我最鍾意既車車




8 則留言:

  1. 一日要搬11盒禮盒去拜年,真係幾辛苦吓,不過最緊要係一家人圍埋開開心心

    回覆刪除
    回覆
    1. 11盒真係有D重, 所以派完特別開心!
      今年應該會收到兩盒呀, 因為有表妹結婚了, 好期待收禮盒呀, 好似變左長輩咁!

      刪除
  2. tarebaby係監工至真﹗
    11盒真係好勁喎﹗結婚後每年新年都要諗定買咩同買幾多份禮盒送畀人,都真係幾頭痛㗎﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地第一年送禮盒買左自己鍾意既野 (諗住自己鍾意人地都會鍾意), 年初一時就發現其實應該買D 輕身同易拎既, 因為有可能親戚收到都會送返出去, 所以買咩都冇所謂.

      今年我地諗住唔包花紙添, 環保D (其實係O係老公公司買唔會有得包埋花紙!)~

      刪除
  3. Tareworker, 我同你同行喎~ 我都忙到C 呀~.........

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都記得我地係同行呀! (好似晉爸都係嗎?)
      因為我記得晉晉豬上次拎左個"算盤", 豬脾媽就話繼承你地既衣缽.

      我呢幾晚都夜收, 希望星期五可以準時走人接TAREBABY, 不過下星期都一定忙, 因為又到埋數日子...

      黎緊初一係星期五, 即係初一前都冇得抖... 大家都努力啦~

      刪除
  4. 爸爸間公司裝修得好靚喎。
    11盒,我諗我會暈低

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地初一係團拜, 所以會一次過送晒11盒, 初二就去第2度送兩盒姐~

      你有小檬同小檬爸做大力士, 就算送11盒都唔驚啦~

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...