2014年1月7日 星期二

{Baby} DIY.分顏色 x 淘寶玩具箱 | #3


下面那些淘回來的膠箱許久之前就想和大家分享了,最初我只敢買兩個,而且是較小的 size,因為不知道老公會否認為買膠箱很無聊 (我們家中都算有足夠的儲物空間)



幸好後來老公都覺得用膠箱來放置 TareBaby 的玩具都不錯,而且又可以叫 TareBaby 幫忙執拾,所以之後我再多買了四個膠箱,實行儲齊



除了儲物,不同顏色的膠箱配合家中其他物件和玩具,就可以和 TareBaby 一起玩分顏色遊戲TareBaby 暫時對顏色沒有什麼概念,這個遊戲應該可以給她慢慢認清不同的顏色,希望她會覺得有趣啦!



照片內的積木也是淘回來的,我和老公 TareBaby 三個會圍在一起砌積木。我多數只會在疊高疊高,老公最愛起樓起橋,而 TareBaby 就主攻推倒建築物的角色,玩骨牌時更會高興得拍手掌 (不過大多是唔覺意推倒骨牌。。。)



8 則留言:

  1. 啲靚箱幾好喎~~~ 可以分享Link給我嗎? thanks!!

    回覆刪除
    回覆
    1. http://item.taobao.com/item.htm?spm=a1z09.5.0.0.RXocgl&id=23620516361

      刪除
  2. d玩具箱好靚..我都想買呢款呀. 想問下...係咪摺唔埋架, 咁courier黎既時候咪好鬼大箱囉?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔摺得嫁, 之前買兩個細時都OK 既, 可以疊埋既, 再之後買2大2小, 再加埋集運其他野, 都算大舊, 所以我個次唔敢集太多份件, 好似少過10份就送黎香港啦.

      雖然大舊, 但係好鬼靚~

      刪除
  3. 啲箱好colourful好靚呀,真係唔錯,我要收藏左先

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢幾個箱都可以話係我淘咁耐以黎最滿意既, 因為真係好鬼靚~

      刪除
  4. 推積木應該係每個小朋友嘅至愛﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 講得岩~ 可能推跌個成功感會更大, HEHEHHEE!

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...