2014年1月3日 星期五

{Baby} 寫真.追蹤麥兜麥嘜

麥兜麥@荃新天地

由於今年提早做冬,所以正日就可以晚一點才送 TareBaby 回娘家。所以我們連午餐都推遲到兩點多才去荃新天地醫肚。

飯後本來想去中庭拍拍聖誕裝飾的,但當天有活動所以不能入內。我們在商場內閒逛時竟然給我碰見一隻人咁高的」,當然不能錯過合照的機會。



啊!原來對面還有一隻貓咪,看來附近的人還未發現,所以不用排隊就能夠和貓咪合照了。



大家看過那麼瘦削的雪人嗎?



商場地下還有個大型的麥氏家族裝飾可以拍照,由於我們不夠強國人和印傭們進取,所以只能靠邊站,勉強拍到數張 (看不到其他人的) 照片。







後話:原來那隻」叫菇時,是來的~



8 則留言:

  1. 咁開心見到真人扮卡通人物既?!
    上次我地去得果啲假公仔咋, 不過俾啲又紅又綠既燈光搞到無一張相見得人...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地個日落到地下仲見到麥兜麥嘜添呀, 不過撞岩佢地夠鐘休息, 所以就影唔到相啦~

      其實我想影個台架, 不過有活動, 連個咩樣都唔係好清潔.

      刪除
  2. 咁多卡通人物又幾得意堝, happy new year

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以同曉行曉走既卡通人物影相都幾開心呀!
      Happy New Year!!!

      刪除
  3. 回覆
    1. 係啦, 好削咁, 不過呢位雪人先生都有交戲嫁! HEHE!

      刪除
  4. 我都好鐘意麥嘜架,最可惜錯過左。果隻雪人好唔比例,好醜怪咁 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦, 個雪人真係太瘦啦, 不過佢影相時交足戲都算係咁啦~

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...