2013年12月2日 星期一

{Baby} 興奮.Disneyland 兩日一夜大作戰

是次迪士尼兩日一夜之旅,原本我打算出發前。。。
  • 修剪一下我頭上的亂草
  • 寫下 checklist 方便執拾 TareBaby 的用品
  • 計劃好和 TareBaby 去玩哪些園區和遊樂設施
  • 準備一些拍攝戶外照時的道具

結果是以上通通我都沒有做,我只在出發前用了半小時把所有應該用得著的東西塞進行李箱,之後就和老公與 TareBaby 坐的士去青衣,再乘港鐵去迪士尼。

我不打算詳細記錄行程了,反正就沒有什麼行程可言,不如來個頒獎典禮兼放一下照片吧!


[媽媽與 TareBaby 的背影]


[難得 TareBaby 笑住望鏡頭]



***

最落力:非 NT 莫屬!
第一天我安排了攝影師 NT 為我們拍攝戶外家庭照,老公早一日才知道有這個節目,名堂是結婚週年 + 老公生日家庭照。當日又曬又熱,我又約了中午時間拍攝,真是苦了大家。。。(無法,想就 TareBaby 的午睡時間)

Preview。。。期待收相~
[呢篇 blog 得下面呢張係 NT 影既!]



最緊秋:TareBaby 唔願瞓!
第一天 TareBaby 只小睡了半個多小時,第二天大約睡了四十五分鐘。幸好回家後 TareBaby 由晚上七時半左右睡至第二朝 (中間有飲奶,喝飽後又再睡),成功補眠。

[點都唔瞓!]


最揾笨:Disney’s Hollywood Hotel – Park View Room
可能是我太天真,以為酒店房間會望到迪士尼樂園。。。原來是很遠的!Check-in 時職員提醒房間可以看得到煙花,我想看到的應該是小小的花點,哈哈~

最興奮:TareBaby @酒店房間
起初都有想過如果 TareBaby 認地方不肯睡在酒店床的話應該怎麼辦,看來是我想多了,因為 TareBaby 超喜歡住酒店!她在房中興奮得走來走去,又會站在床上看電視。而且第一晚十時左右就睡著了,一直到第二朝十時左右,so good

最開心:與史迪仔對話
最不似遊戲的一個遊戲,TareBaby 竟然笑到 kee kee 聲,又拍掌又叫。TareBaby 叫史迪仔做 bear bear,我之後才記起她一早就和史迪仔影過合照,所以今次不會怕呢!

[與史迪仔合照]


最岩身:新衫 x 4
貪心的媽媽想 TareBaby 穿新衣影靚相,所以在拍攝前幾天在吉之島買了件白色衛衣,加上之前淘回來的紅色長袖 tee、朋友送的綠色上衣和婆婆買的粉紅色波點外套,衣服都帶了好幾套。除了紅色長袖 tee 要摺袖,其餘都很合身,yeah!

[遠睇唔覺摺左袖]

最疲累:TareBaby’s family
是次兩日一夜迪士尼之旅雖然是短短的,但足以令我們放晒電!其實我們絕對是 hea 遊,但可能天氣熱又帶得多東西,再加上 TareBaby 長時間要抱抱,所以第二天日落前我們便撤退了。

[接近傍晚的聖誕樹]


[離開前快快影張聖誕樹]


最大禮:Tareworker 爛咀了!
我們一家三口睡在大大 double-bed,空間本應足夠,但 TareBaby 整晚都 look 和撞向我身軀,我一個鐘就醒一次,第二天就爛咀了。。。

最難受:小小世界坐在我們身後的強國人
由頭到尾都在喪叫:「我要坐這個,我要坐那個」,害得 TareBaby 聽不到音樂和我的說話,所以全程都是呆呆的。小朋友,你們知道那些不是交通工具,是不能坐的嗎?若果不是要排一陣子才可以坐船,又擔心再玩的話後面又是強國人,我們真的會和 TareBaby 多玩一次小小世界。

[無表情的 TareBaby]


[TareBaby Tracy 悄悄話]


[TareBaby Goofy 緣慳一面]




[紛紅色波點外套,暖笠笠~]


[多謝收看]

12 則留言:

  1. 咁幾時有相睇呀??^^
    好想快d 睇相呀~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該快收相嫁啦, 暫時已經有十幾張睇左啦~ SO GOOD!!!

      刪除
  2. 玩得咁開心,辛苦都抵啦﹗好期待睇你D靚相呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然真係幾累, 不過見到TAREBABY 識得興奮, 而影D 家庭照又靚喎, 幾累都抵番晒~

      我諗好快收到所有相嫁啦, 已經睇左15張, 我好好少可影到TAREBABY 笑得好開心既樣子, 但係D 相有呀! 所以好鍾意~

      刪除
  3. 我一月都去Disney stay 兩日一夜呢~ 係唔係真係要拖喼?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 拖喼會方便D呀, 因為唔洗拎個大袋, 又驚裝唔晒喎, 另外我地有帶自己既BB車.

      第一日入樂園前我地先去左酒店影相同放行李 (傍晚先入去行下), 第二日CHECK-OUT後都係寄左行李O係酒店, 所以兩日都冇拉埋個行李箱入樂園, 惟一唔係咁好, 係老公臨走前要坐SHUTTLE 番去酒店拎番個行李箱, 因為我地下午五點幾走人, 所以來回都算快. 如果夜D的話, 可能來回要多D 時間.

      刪除
  4. 辛苦媽媽啦~睇黎tarebaby好enjoy呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家諗番起都覺得累...

      都好彩TAREBABY 係開心興奮, 咩都抵番晒~

      刪除
  5. 哈哈 辛苦你哋一家了 同我跑完山再入迪迪尼

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好咁請! 我地要多謝你幫我地影左咁多靚相添啦~

      刪除
  6. 原來帶住BB去迪士尼, 個個既行程都係咁上下喎~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗大家行程都差唔多, 因為都要就小朋友食野同作息時間, 好彩第2晚TAREBABY 可以補眠到第二朝姐~

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...