2013年12月10日 星期二

{Baby} 寫真.家庭照 by NT Photography 3 of 3

荔枝角公園

荔枝角公園面積很大,有草地又有水池,除了一家大細會到此一遊,水池那邊常常都有 cosplay 和姨姨們拍寫真,若不想上山下海去郊遊,來這兒逛逛都是不錯的。

上次拍攝 NT 準備了吹泡泡,今次就預備了兩枝花花汽球,兩樣都中 TareBaby 的最愛,因為無論任何大小顏色質地的波波都是 TareBaby 的心頭好。

記得今年初夏和 TareBaby 去荔枝角公園,那時她剛開始試吃生果,我們推著 BB 車在公園內散步,TareBaby 不久就睡著了。

{Baby} 祈求太陽伯伯快上班

TareBaby 應該記不起自己曾經來過,走到水池那邊她簡直是發現新大陸,因為有水水水水。。。

去片!




















10 則留言:

  1. Tarebaby笑得好開心呀﹗我覺得佢個樣仲係好BB,好cute呀﹗
    我之前都有專登帶燒腩仔去呢到玩,點知撞正落雨影唔到靚相囉﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我間中都會同老公講不如去荔枝角公園行下, 但係佢有時想去遠D. 如果第時我自己揍番TAREBABY, 我諗我間中會單拖同佢黎呢個公園逛逛~

      刪除
  2. 感謝您用我既服務! 更加感謝您鍾意我嘅嘅服務仲出咁多post㖭! 多謝晒! :D

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. TAREBABY 笑親都TUM C 媽咪的, 如果佢唔曳曳就仲好添~

      刪除
  4. Tarebaby 笑得好燦爛呀, D相好靚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝晒呀!

      而家TAREBABY 識行, 又成日唔聽人叫唔望鏡頭, 所以要影到佢笑又唔係鬼影既相真係好難呀...

      刪除
  5. Tarebaby 笑得好開心, 影得好好呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝晒呀!
      TAREBABY 而家識行, 真係好難叫佢企定定比我地影相, 而且佢又叫極都唔望鏡頭喎! 所以呢輯相見到TAREBABY 笑得咁開心, 我真係好滿意呀~

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...