2013年12月23日 星期一

{Baby} 寫真.TareBaby 係蠟筆小新個妹?

蠟筆小新@愉景新城

TareBaby 在婆婆家以搞家見稱,擒梳化與餐椅都是平常事,我的妹妹甚至說家裡需要一位訓導主任來治她。

其實 TareBaby 回到我們身邊時不是那麼倒蛋的,可能 Daddy 對她比較嚴謹 (我無份。。。),而要爬上我們的梳化也沒有什麼難度。不過我知道 TareBaby 平常會做到的事情,例如趟下換片,在我們這兒就變得很困難,所以我們是替站著的 TareBaby 換片的。另外,天氣越冷,換衣服時 TareBaby 就越不合作,所以一提到換衣服換片片之類,我就已經覺得很疲累。

倒蛋的 TareBaby 像哪位卡通人物?蠟筆小新!妹妹說 TareBaby 是蠟筆小新個細妹,睇相都咪話唔似。。。


{媽媽,我有個哥哥嫁咩?}


{我要拖住小白同小新哥哥影相。。。}



{我最鍾意既動物-DOG}


{呢個台係好高嫁,唔知係咪真係會有會上台做 show,定係只係比人影相嫁呢?}




4 則留言:

  1. tarebaby同蠟筆小新真係好老友咁喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地堅係FRIEND 呀, 叫佢埋去影相就即刻拖住啦...

      刪除
  2. 回覆
    1. 可能TAREBABY 真係以為自己係蠟筆小新個妹, 第一次同公仔影相係會掂住人地嫁...

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...