2013年11月22日 星期五

{Baby} 寫真.1 vs 1 By Baby Da Vinci Photography

我一直以來都很想替 TareBaby 拍一輯 new born 一輯 home studio 和一輯戶外家庭照,現在總算是完成了。

重溫 home studio  => by Alvin Yau Photography 1 + 2

戶外家庭照 NT Photography 操刀,收相後當然會和大家分享呢!


至於 new born ,之前一直沒有 post 出來,原因是。。。照片拍了一年後我才取相。這絕對不是 studio 的問題,而是拍攝當日不太順利,TareBaby 食奶換片午睡哭鬧都佔了不少時間,難得可以改期,所以便決定下回再續。


結果是,我們差不多一年後才去補拍照片,就當是 TareBaby 的一歲紀念照吧!因為 studio 仍保留著那些已拍攝的初生照供我們選擇,所以一輯照片內有 TareBaby 一個月大和一歲大的樣子,算是意外收獲


[老公說,幸好 new born 拍攝不成功,因為 TareBaby 那時很醜怪。。。大家覺得老公說得對嗎?]


TareBaby 1 month old vs 1 year old,分別會是什麼呢?


1 month old。。。
{TareBaby 那時臉上有 BB 瘡,所以皮膚不算白滑}









1 year old。。。
{我專挑選 TareBaby 表情古怪的照片,有得睇又有得笑}











{有全個 package 的照片,照片附加的效果是 studio 免費贈送的}


Baby Da Vinci Photography


13 則留言:

  1. Tarebaby 笑得好開心喎。。。! 影得好好吖。期待NT為你影嘅戶外照

    回覆刪除
    回覆
    1. TAREBABY 笑起黎真係好似傻婆, 無法, 呢樣似MAMA~

      我都好期待收NT 既相呀!!! 多謝GEN MA 既介紹呢! (我好似見到LITTLE C 都揾左NT 影相呢!)

      刪除
    2. 唔好客氣,等你嘅靚相。我都見到一張Little C好可愛嘅相呀!!

      刪除
  2. 我都好想影户外照,期待分享^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都期待收到戶外照呀! 因為戶外照冇咁STANDARD, 我地呢D 唔影開相既, 只係識FOLLOW 攝影師講既野, 所以室內照來來去去都係咁, 未必有驚喜.

      刪除
  3. 一個月vs一歲真係完全唔同晒樣,真係女大十八變呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得TAREBABY 個樣子係比其他小朋友遲D"成形", 真係"一PAT野" 左一段時間先變成而家呢個樣子~

      不過有時睇番D 舊相, TAREBABY D表情其實冇咩點變~

      刪除
  4. 我成日想影,但自己又懶,所以最後都係無影過

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係個懶人, 連自己影相都懶, 而且有時要顧住TareBaby 根本冇多對手, 一係就影得好衰, 所以如果揾到個岩STYLE 同埋就到時間的話, 我覺得都值得去揾攝影師影番輯, 而我首先要氹掂老公先... 呢樣最難!!!

      下次要諗過另一個名堂去影相先得~

      刪除
  5. TareBaby笑得好開心好甜呀~~~~
    期待你輯戶外家庭照

    回覆刪除
    回覆
    1. TAREBABY 有時會笑到個傻婆咁... 無法, 呢樣可能似我...

      我都好期待呀! 已經睇左十幾張, 張張都好開心, 係我樣衰少少, 應該叫NT 執走我個樣, 哈哈~

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...