2013年12月11日 星期三

{Baby} DIY.交通工具卡-完成! | #1

在家努力貼貼貼,半小時就完成了這套交通工具卡!

{Baby} DIY媽媽做教材初體驗



第二晚回娘家時我已急不及待把這套新玩具給 TareBaby 過目,還好她有興趣把卡片翻來翻來,又認得到巴士和飛機。

我還未想到再做什麼新玩具給 TareBaby,有 idea 的話再和大家分享~

2 則留言:

  1. 掂呀!!! 等我係公司等閒都整返套先~ HEE HEE~
    BTW (點解我覺得有D似人地係歐洲買回來果D風景區圖片一塊塊方型朱古力既, 哈哈~)

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢D卡都算易整, 可以試下呀~

      我都覺得砌埋一齊有D 似朱古力手信, HEHE!

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...