2013年12月12日 星期四

{Baby} DIY.座枱月曆變故事書 | #2


又到年尾,各大商場都會有來年的月曆送贈或換購,而我就用了悅來坊會員卡的 4,000 積分換了一個座枱月曆,因為一看就愛上了。

我愛它的圖畫是大大的,又有熊貓、車、飛機等。我打算用這個座枱月曆作為故事書,給 TareBaby 說故事,希望她會喜歡。

記得之前去 BB care.hk 聽講座 (題目是在家教 playgroup),其中一 part 講者把幾個形狀串連起來就說了一個小故事,故事內容更可以是變化多端的。另外,講者又提到教育小孩最重要是實踐,所以我都想試試可否把書本以外的東西當成教材,給 TareBaby 說故事。


成功與否,留待下次分解~

{8 月和 10 月的照片點搞都係掉轉左既!有冇人可以教我點整佢先變番正常?}































2 則留言:

  1. 用幾個形狀串連起講一個小故事,真係好難想像點串埋一齊喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 個MISS 起初叫我地諗諗先, 跟住佢就示範點樣將唔同既形狀串起黎講故事, 當中只係O係個圖加幾筆就搞掂, 我諗唔係人人做到啦... 因為佢教過幼稚園, 而家又係D PLAYGROUP 老師, 所以就相對容易啦.

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...