2013年10月28日 星期一

{Baby} 寫真.壞蛋。出沒注意

[唔知點解o係屋企出既新文章好似唔當係新文咁既?本身我有個最新文章 slidebar 都顯示唔到,谷鬼氣就 remove 左個 slidebar。。。]


壞蛋掌門人@青衣城

下面幾張照片是在暑假完結前左右拍攝的,那時 TareBaby 剛懂得自己走路,所以可以拍獨照了!呵呵呵!


假日的青衣城很迫人,遇著有節日或主題佈置更加是人山人海。所以我們只是間中去吃個假日 hea lunch + 周圍逛逛,再拍攝一兩張照片就閃人了。


請略過 mama 的怪手:




食完飯唔記得除口水肩添:



TareBaby 當這枝是地鐵的扶手:



最愛這張,形神俱似!



查實 TareBaby 想要 mama [奸笑]



6 則留言:

  1. 形神俱似嗰張我忍唔住笑咗出聲,真係好攪笑! XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢張重點在於老公仲好努力咁希望同TAREBABY 影張合照, 而且仲要笑住望鏡頭, WAHAHAHAHHA!

      刪除
  2. 回覆
    1. 係啦~我都唔明佢點解咁趕急要我過去佢O個度. 睇番張相, 真係好搞笑~

      刪除
  3. 形神俱似果張TareBaby真係好肉緊喔~
    btw~其實我之前都有同Yin B去呢度影相相, 點知因為搬Blog一事就無post到~XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地都係去左某d商場影相, 不過太舊都唔好意思登出黎... HEHE!

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...