2013年11月4日 星期一

{Baby} 試用.Gerber 鮮果乳酪乾

TareBaby 又幸運地被抽中試吃 baby 零食,原來 Gerber 新推出了兩款味道的鮮果乳酪乾,有蜜桃和雜莓味,而且還是真正的乳酪及鮮果製造。

經過上次試食 Gerber 星星餅,我已肯定 TareBaby 必定會愛上這款新零食,因為她愛吃餅餅和乳酪,若將兩者結合的話,就能一次過滿足 TareBaby 的兩個願望。


包裝是下面的樣子,開後可以再用膠邊封好,十分方便:




營養成份標籤:



蜜桃味是這樣子的,份量看似不多,但 TareBaby 吃了一個星期還未殲滅到一整包:




至於 TareBaby 第一次吃鮮果乳酪乾的樣子,果然不出 Tareworker 所料,先興奮,後搶食,有相為證:









我自己也試吃了幾夥鮮果乳酪乾,入口很快便浴掉,是乳酪的味道。乳酪乾細細粒,可以訓練小手取食物,而且多吃幾夥也不怕飽。


看來 TareBaby 的小吃 list 又要新增一款食物了!



更多嘉寶嬰兒食品資料:
http://www.nestle.com.hk/brands/Baby/Gerber/Pages/home.aspx



6 則留言:

  1. ok喎~好似健康過食星星餅

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得係,而且都幾襟食,又唔會好似星星餅咁易"林"。

      刪除
  2. 嘩...大個咗好多, 又識行, 仲識自己攞嘢食, 好叻叻呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你地上次見面係上年8月, 呢一年由BB變做小朋友, 真係變左好耐, 不過依舊係醜樣妹一名, 無法, 似DADDY!

      刪除
  3. 我都買過畀肚B食, 連我都覺得好味呢^^”
    嘩tarebaby大個左好多啦,仍然係一個愛笑可愛BB ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自己都有食呢~ 細細粒, 唔覺唔覺食左好多, HEHE!

      我太懶啦, 我見你地都UPDATE 得好密, 我都要努力D先得! 我驚大家唔認得TAREBABY 呀!!!

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...