2013年10月20日 星期日

{Baby} 請教.兩日一夜迪士尼 BB 飲食安排

[搬家後只發了 6 篇文章,而且部份是舊東東,Tareworker 懶到出面啦。。。]

Tareworker 的老公是位絕頂沒有情趣的男人,各種紀念日子他只會記得,但卻無甚安排 (其實他記得我也要偷笑了。。。汗!)

11 月是老公的生日,早前我又發現迪士尼酒店有 early bird 住房優惠,於是便提議去個兩日一夜短 trip,我們一家三口來個 hea 遊迪士尼。想不到老公一口答應,於是我便著手安排那兩天的行程。

看過酒店的 check-in / out 時間,是 3 11,可能一有房間就會和 TareBaby 先午睡一會。為免趕著入樂園和打擾 TareBaby 的休息時間,我們應該會買兩天票,那麼就隨時都可以進出樂園。
 
去迪士尼,當然要影靚相!之前看過 Gen 媽和小檬的家庭照,又 warm 又靚!所以預約了 NT 第一天影輯靚相,老公生日 + TareBaby 第一次去迪士尼 + 一家三口第一次的短 trip,難得數到三個藉口,當然去馬!老公暫時是不知情的,希望到時會有一點點驚喜,而不是不滿吧!

另外有一難題想請教各位媽媽,TareBaby 平常飲食多是兩奶兩固,第一天我可以預先煮好兩餐粥帶去酒店,但第二天的飲食應該怎樣安排好呢?我不太想開糊仔,而 TareBaby 又未完全可以吃大人食物。網上有媽媽說有種不用煲的粥,請問有人試過嗎?平常 TareBaby 較少吃意粉和烏冬,我應該讓她習慣吃這兩款食物以方便出街都可以點來給她吃嗎?


14 則留言:

  1. 妹豬依家有時都會食吓abc粉同烏冬呢啲食物,TareBaby其實都可以試吓,如果佢習慣食呢啲都幾方便,
    如果你哋要住酒店,其實都可以帶個暖壺去,abc粉同米都可以放落暖壺加熱水焗熟佢abc大約半個鐘已經ok,粥仔就要耐啲,大約2-3個鐘)

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我都要比下ABC 粉同鳥冬TAREBABY 試下先, 唔該晒呀!

      刪除
    2. 要試多啲喇。。唔係你地出街會好辛苦。。

      刪除
    3. 會嫁啦會嫁啦~ 好彩TAREBABY 而家係我地食咩都要比佢試下既, 應該唔算係唔肯食野既小朋友, 不過口味就真係要試試啦~

      刪除
  2. 你係唔係指用暖壺焗粥,焗完會變咗潮洲粥,D米仲係一粒粒咁,不過tarebaby咁大個都應該食到㗎啦,但你就要煩吓帶咩餸囉,我見過有人建議係酒店早餐拎隻蛋同生果,又有D會帶紫菜
    我上次同燒腩仔過澳門,就全程食和光堂baby food加麵包,就咁座返熱就食得,我覺得都好方便呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗住第一日係整左粥仔先出發去迪迪尼, 第二日就可能冇咩時間焗粥.

      和光堂BABY FOOD 難唔難買嫁呢? 我上網SEARCH 唔多地方有得賣咁既... 或者聽晚落吉吉島超市睇下先.
      唔該晒呀~

      刪除
    2. 我O係759買左兩盒光和堂既BABY FOOD 呀, 諗住比TAREBABY試下食唔食先, THX 艾菲~

      刪除
    3. 你出發前比佢食下先,果時小檬11個月我地去澳門,佢完全唔食呀果啲baby food呀。所以攞咗去到冇用

      刪除
    4. 好在GEN MA 提一提, 黎緊WEEKEND 會比TAREBABY 試食~

      刪除
    5. 試左LU... 結果係... 食兩啖就唔食!

      我見網上有MAMA話係鍚紙用熱水坐熱食, 我O係759 買既係叮熱食的, 唔知係咪我買錯左呢?!?!

      刪除
    6. 我都係759買㗎,平過一田好多﹗都係就咁用熱水座熱就得㗎啦﹗
      tarebaby竟然唔like,燒腩仔勁like呀,不過佢係垃圾桶來乜都食﹗

      刪除
    7. 係啦, TAREBABY真係完全唔好添呀! 食幾啖就"那"晒口面... 咁去迪迪尾尼惟有見咩食咩啦... TAREBABY 唔鍾意係粉類 (E.G.通粉), 到時可能比飯佢食, 另外麵包, 生果咁, 早晚兩餐奶, 希望OK啦.

      刪除
  3. 我果時好似比佢食香蕉,小小軟啲嘅麵包,冇牙妹吓都得,去酒褸就食粥,一日半日,唔會
    餓親嘅。
    第一餐就婆婆帶去,第二餐個壺點熱都會凍哂,唔好帶喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗住第一日盡量都食粥, 如果真係凍晒就唔食啦.
      帶水果都好喎, 平時我地去郊外逛, 都會帶水果, 有時唔太耐會帶乳酪.

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...