2013年10月8日 星期二

*8/10/13* 執執執 + Pre-wedding Video 分享


一日未執好舊文章 (layout + 照片),我個心都會囉囉戀,所以近排發文真係超級慢。


琴晚努力執執執,又將原本私有化既文章變做草稿,中途還重溫了一個 pre-wedding photo video 


這個 video 沒有在婚宴當日播放,我只將部份照片做成相簿,而 video 因為是 JoY Angle 所製作,照片全都是沒有執過的原相。現在重溫,依然最愛這輯照片。




[請略過我的粗腿。。。] 



> Video <



11 則留言:

  1. 請略過我的粗腿。。。<---sorry~笑咗XD!
    認真嘅,你隻腳都唔係好腿啫,個video好正,唔怪得你咁鍾意喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗我對腳... 係又粗又短...

      呢輯相真係好鍾意, 而且影得我唔算肥 (<- 重點), 其實我都係之後先發現有呢個VIDEO, 我諗JOY ANGLE 整黎當PROFOLIO 咁比客睇啦~

      刪除
  2. 你唔算粗啦 我粗過你好多
    最近要係啲sweet sweet 回憶

    回覆刪除
    回覆
    1. 男同女點會有得比呀...
      講得岩, 最緊要係個回憶, 粗腿的回憶, KEKE!

      刪除
    2. 應該而家再影多輯 post wedding 對比一下

      刪除
  3. 請略過我的粗腿。。。<---sorry~我都笑咗~
    點呀~ 咁你依家執好未呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲未執好呀... 差唔多埶晒有關結婚既POSTS, 跟住就係婚後生活同生TAREBABY...

      因為我想試用BLOG2PRINT 整書仔, 佢SUPPORT BLOGSPOT但YAHOO BLOG 就唔得, 所以要用BLOGSPOT 試... 要花多幾晚時間先得...

      你呢, 搬好晒+執好晒?!

      刪除
  4. 你條腿唔算粗呀,我應該粗過你呀 !_!
    人生難得一次,得閒重溫下感覺仍然好sweet ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. CATHY MAMA 咁瘦, 對腳一定幼過我啦~

      係呀, 好耐冇睇番, 覺得過左好耐... 其實都係2010 年...

      刪除
  5. 睇番係呢篇Blog文..我先諗起我個pre-wedding video唔知擺左去邊度封塵躍~XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好話VIDEO, 我地個幾本相簿都放到平時拎唔到既地方...

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...