2013年10月23日 星期三

{Baby} 廣播.請緊握扶手

重陽節有個長 weekend,老公想帶 TareBaby 搭地鐵過海行下 (無錯呀!搭地鐵對 TareBaby 來說都是一個節目,而且我地過左海堅係得個行字。。。),跟手坐下船仔去尖沙咀,行個大運然後打道回府。

過海目的地是 IFC,有人不滿要落地行無人抱,被要求坐番車車,竟然不斷發出「唔唔唔」的怪聲 (有車坐都不滿,咩世界呀!),再次落地後更是閃來閃去,與 Daddy Zara City Super 鬥法。。。

逛了一會我們就坐下吃點東西,而 TareBaby 就吃乳酪,之後再買包爆谷就準備坐小輪過海 (咁似去睇戲既?)

TareBaby 是個愛玩水的小朋友,早兩星期去城門水塘看到水水興奮得嘩嘩聲,絕對是交足戲。今次坐船仔都掛住望水水,就算黑媽媽就照舊嘩聲四起。因為當晚都算大風,所以我要用毛毯包著 TareBaby,無手影相。

到達尖沙咀時已經是晚上九時多,我們在海邊逛兩逛就準備回家了,完成是晚香港交通工具短遊

回程的地鐵很迫人,有車車坐的 TareBaby 要學大人緊握扶手,而且是頭頂紅色三角形那種扶手,老公抱到手累,媽媽我就當然無能為力啦!


最後送上給老公拍下的照片:



8 則留言:

  1. 佢哋好鐘意跟人揸扶手㗎,燒腩仔係車到都要專登出盡力伸隻手出來扶

    回覆刪除
    回覆
    1. TAREBABY 都坐車車時要伸手出黎扶, 其實佢扶唔扶都唔會趺嫁啦... 小朋友鍾意學大人野, HEHE!

      刪除
  2. Tarebaby 真係認真地緊握扶手~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. TAREBABY 近排玩玩具有時都會出呢個好認真既表情, 我覺得好好笑, HEHE!

      刪除
  3. 啲bb成日身在福中不知福, 有車坐都不滿!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪係LOR, 都唔知咩世界!
      TAREBABY 仲要佢同DADDY 有位坐, 就要係咁叫MAMA, 到我走埋去同佢坐, 佢又要揾DADDY... =_= 地鐵好迫人嫁嗎, 我地仲有部車添... 無法, 搭地鐵都係TAREBABY 一個節目, 佢不知幾ENJOY~

      刪除
  4. 我諗真係個個小朋友都鍾意握扶手,妹豬又係咁

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗因為小朋友鍾意學大人, 所以就算佢地安坐O係車中, 都要伸手出黎扶下做個樣, KEKE!

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...