2013年10月10日 星期四

*10/10/13* Artscow Deluxe Photobook。Wedding Day Album

又是分享舊東東,婚後兩年多才發功完成下面這本 Wedding Day Album,真的要給自己多多掌聲!而收到製成品後再過 6 個月才分享,一貫 Tareworker 作風,呵呵呵!

(要拍掌不是因為做得快,而係因為自己說過想整,結果真的兩年之後完成到。。。)






如果大家悶悶地無事做,可以去下面的 link 看看,有完整版的 Wedding Day Album 的。

“A day to remember”


至於 Artscow  Deluxe Photobook,如果我婚前曾經購買過,很有可能會用它製作所有 Pre-wedding 相簿,因為質素真的很好,相簿不是如婚紗公司的那麼重,而且較為容易收藏,若是遇上 promotion 的話價錢就更加抵。

現在我又心思思想整化妝袋 (US$ 9.9 / 3 ),但其實我平常是不會化妝的~


下面是部份內頁和封底的照片:









6 則留言:

  1. 我之前整本6x6"相簿都搞左好耐,結婚咁多靚相,又要自己揀又要排版,完成到真係要掌聲鼓勵呀 :)
    幾時post番tarebaby近照黎止下渴先?:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 下篇會見番TAREBABY 嫁啦, 因為近排少BLOG 左, 都叫做儲左少少IDEA 同相, 快嫁啦, 快嫁啦~

      刪除
  2. 要整本咁嘅相簿,真係睇見都覺得煩,Tareworker你真係好有心機!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我其實想整好耐嫁啦, 諗住掀完一本相簿就可以睇得番晒結婚當日既野, 好方便咁.

      排版之前都試左, 所以落手整時唔算太痛苦.

      我而家又PAT PAT 痕, 想整化妝袋~ HEHE!

      刪除
  3. 我之前同你一樣,拖咗兩年先完成到本結婚相簿,來緊想整家庭相,但唔知幾時先有時間開工啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前整左本細細既TAREBABY 相簿, 超懶咁一頁一張, 家庭相簿, 我暫時都唔敢諗住, 因為我可能都係得個諗字, HEHEH!

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...