2013年10月4日 星期五

{Baby} 感受.2013 追月夜

[又半個月沒有發表新女章,出住一篇舊料頂頂先。。。]

近年中秋我都很少出街賞月,去年 TareBaby 還很少,中秋夜我們去了婆婆家附近的酒樓晚膳,那次還是我們第一次帶 TareBaby 上酒樓!

今年婆婆提議在追月夜吃晚飯,免得大家放工要趕著返娘家。晚飯地點定在大自然素食,10 個人點了滿桌食物,埋單只是八百多元,而且食物賣相精緻,味道也好,超值!

飯後節目當然是賞月,中途我們發現了一個小秘密,原來 TareBaby 行到坑渠蓋時會不敢再向前行,她會繞過坑渠蓋來走。經我們鼓勵和不停在坑渠蓋上走來走去 (媽媽覺得很熱…)TareBaby 最終都克服了對坑渠蓋的恐懼 (請大力鼓掌!)


真的很久沒有和家人去追月了 (雖然當晚實際上是我老公妹妹和表妹在追 TareBaby 多過追月),感覺很開心很溫暖。

最後補祝大家人月兩團圓,送上難得的家庭照一張。





7 則留言:

  1. 當晚實際上是我、老公、妹妹和表妹在追 TareBaby 多過追月<---sorry~笑咗! XD
    嗰2日個月光真係好圓好靚~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係睇到呢句忍唔住笑,不過咁追法應該開心過追月呀

      刪除
    2. 我諗番起當晚其實冇做過D咩, 只係一味係度陪住TAREBABY 行行行, 好彩妹妹記得同我地影相, 如果唔係都真係連相都冇一張呀!

      追TAREBABY 係開心過追月的~ 呵呵!

      刪除
  2. 點解係追TAREBABY多過追月架~~~~HAHAHHAHA

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為佢O係公園同海邊行黎行去, 可能平時少O係咁大塊空地度行 (雖然追月夜周圍都係人), 所以就周圍走啦~

      我地尤得TAREBABY 自己行, 因為抱住會好累嫁~

      刪除
  3. 個月亮肯定無tarebaby走得咁快,嘻嘻嘻

    回覆刪除
    回覆
    1. 請得岩呀! 而家TAREBABY 都唔係行得快, 間中都會行行下趺親添!

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...