2014年4月4日 星期五

{Baby} DIY.座枱月曆變水果動物圖冊 | #6

年初老公公司有一大堆客戶送來的座枱月曆,到現還餘下了若干個,一位同事總不會需要三數個座枱月曆吧!

眼見它們快要被送到堆田區,Tareworker 便把它們拯救回來,再改良一下變成耐用的教材。

材料:座枱月曆、水果和動物圖片 (印在 A4 紙上再剪半)
工具:剪刀、膠紙

[材料]




圖片來源:日媽媽之育兒筆記
Game #113 Fruits Flashcard
Game #54 動物園未出發先興奮

經過一輪剪剪貼貼,水果圖冊和動物圖冊就順利出世了。我只貼著圖片的四角,那麼之後還可以換其他圖片,變成另一本圖片冊。

[製成品]









為何我會有這個 idea 呢?

上星期執拾東西時,我發現一本早年我和老公去伊朗旅行的筆記本。由於我們是自由行,有太多東西需要記下,所以便把資料影印貼在筆記本內。

[伊朗旅行時用的筆記本]




現在那本筆記本和內頁的影印資料還保存得很好,只要把影印本撕下,筆記本就可以用於其他用途。

我用同一方法製作水果和動物圖冊,分別只在於把圖片貼在座枱月曆而非筆記本上。

可以 DIY 教材給 TareBaby,同時又能廢物利用,減少垃圾,滿足感爆燈!



15 則留言:

  1. OK 喎~ 我都儲埋好多舊日曆唔捨得掉~ 依家可以學你print 野貼上去當書用~

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時掉呢D真係覺得好浪費, 而家可以減少廢物都唔錯呀, 同埋D 座枱月曆都幾實正的.

      刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 媽媽好有心機同環保..值得學習^^

      刪除
    2. 有時儲埋D野唔想就咁掉, 就要諗下點樣用到佢~ 多謝晒呀!

      刪除
  3. 回覆
    1. 多謝晒呀!

      我都好LIKE 你整比燒腩仔既玩具, 我儲左好多紙盒, 但係就的唔起心肝去整個廚房...

      刪除
  4. 咁樣啲字咭又可以保存得好啲又唔洗浪費好有心思呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我冇過膠機, 所以印出黎既野要諗計令佢長命D~

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...