2014年4月16日 星期三

{Baby} 媽媽.愛上繪本

除了買衣服,我對於買圖書給 TareBaby 也是比較沒有方向

我曾淘過一堆中英文書給 TareBaby,當中包括睡前故事、貼紙書、行為書等等,它們的質素參差,老公甚至說那些睡前故事內容很古怪,所以淘回來的圖書使用率都是偏低。

另外,TareBaby 也有一些二手圖書,部份是親戚送贈的,也有些是在 Tradeduck 交換回來的。合 TareBaby 年紀閱讀的我都有拿出來給她翻翻看,不過數量不多,其他都是暫時放著。


之後我認真地想,自己購買圖書給 TareBaby 的原因是什麼,用來學東西?讓 TareBaby 愛上閱讀?

我的答案是:用來進行親子活動

這答案是太簡單了嗎?我相信看圖書是可以增進知識,又能培養興趣,不過目前為止我只是想簡簡單單的和 TareBaby 一起閱讀,過二人世界。

我覺得和 TareBaby 一起看圖書,最重要的並不是故事內容,而是當中的過程。每逄我提議和 TareBaby 一起說故事,她就會一屁股坐到我雙腿上,十級溫馨啊!


跟著我又想,應該選擇什麼圖書呢?

與其再倒水亂買一通,我決定先去圖書館看看,去之前又在網上看了一些繪本的介紹,第一次借兒童圖書就是下面幾本了。





五本之中我比較喜歡《奇妙的花園》,但讀得最多應該是《超神奇糖果鋪》,《雨傘》是得獎圖書,《愛麗絲上學記》可以讓 TareBaby 對上幼兒園有一點點概念,《奇奇什麼都不怕》講生活認知。


[《奇妙的花園》部份內頁]







[《雨傘》部份內頁]







《奇妙的花園》和《雨傘》是繪本,圖書最後部份有導讀,爸爸媽媽們可以看過導讀才進行親子共讀。




我會續借圖書,所以這些日子我們已把圖書讀了許多遍,而每次我所說的故事內容可能都有點不同,都是隨心所說。

下次再去圖書館應該會集中找繪本,之後再介紹給大家吧!大家又有沒有圖書可以介紹給我呢?



6 則留言:

  1. 燒腩仔都係好似tarebaby咁,我一同佢講「講故仔好唔好」,佢即刻會話好同搵位坐,個感覺真係好正﹗
    我鐘意同燒腩仔講新雅嘅品德系列圖書,親子得來都教到佢哋一D禮貎同唔好玩電掣之類嘅實用嘢﹗另外自己就好鐘意Mr Man,之前陀住燒腩仔時已經買咗十幾本返來當胎教咁講,宜家簡中都會講畀燒腩仔聽,但佢就無乜耐性通常講唔到尾就話走囉﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 一齊睇圖書真係好好既親子活動! 我自己咩野都可以亂講一餐, 老公就比較跟故事內容講, 唔知tarebaby 鍾意我地邊個講故事呢?

      新雅同 Mr Man 之前都有聽過, 不過就無去了解下D 書既內容係回,多謝介紹, 有時間會去睇下呀!

      刪除
  2. 我也買了很多繪本呀.... 你有看過汪培珽的親子書嗎?她有一張書單,列出大量推介的童書繪本,我跟住買,煩少好多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我上網睇過有人po 左既書單出黎, 有埋故事大概講咩, 真係好方便.

      我諗住清下屋企已有既書仔, 就會開始揾汪培珽既書黎睇. 我覺得佢有介紹英文圖書真係好好, 因為英文圖書既介紹我覺得難揾D.

      刪除
    2. 對呀... 佢推介的英文書真係唔錯... 我會經博客來網站訂番香港... 7-11有得取貨,選擇多,而且仲平過香港呀!

      刪除
    3. 雖然我未訂過博客來, 不過都知佢好方便, 而家好似係今日訂, 聽日可以去7-11取貨添.

      如果我訂英文書都會試下博客來, 多謝提醒~

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...