2014年4月3日 星期四

{Baby} 再黎.死心不息又買羽絨

明明決定了今年冬天會再買一件合身的羽絨給 TareBaby,何解轉頭我又去了 Bossini 買羽絨,而且又是 (現在) 不合穿的呢?

都是因為我受不住折扣優惠吸引,因為用 DBS 信用卡簽賬 (那天是優惠最後一天),滿 HK$700 就有 75 折,而且是購買任何貨品都有相同折扣,還有還有,折扣後滿 HK$600 再送一把米奇縮骨雨傘,很難忍手啊!

本來想買新出的米奇系列給 TareBaby,但是 Tee 看來有點大 (最小是 100 ),而比較喜歡的牛仔連身裙就覺得有點貴 (好像是 HK$250)

結果是。。。


入手:紅色羽絨 x 1 + 圖案上衣 x 1 + 紅色波點連身裙 x 1
(全都買了 100 碼,因為是沒有 90 碼的)

羽絨因為是長款,所以比之前買的 110 碼還要長!不過試穿後除了手袖外,整體都算是 ok (自我安慰中。。。)

[左邊是今次買的,右邊是上次買的]



[左邊是原本想買的薄款,但只有 110 碼和 130 碼,無理由買兩件 110 碼羽絨吧!]



至於圖案上衣實在太喜歡,今年可能太大穿不到還是照買;紅色波點裙穿起來會長一點但應該 ok



我也買了一條連身裙,一條牛仔褲和兩件上衣給自己,埋單折實 HK$644

Happy Shopping


11 則留言:

  1. 我都系會在平的時候大手買入,因為價錢差大多了,而且BB衫又唔使追潮流,大少少都唔緊要!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 尤其係冬天褸通常都貴既, 入冬先買同而家個價錢相差好遠呀!

      刪除
  2. 我都買定左件羽絨俾田鼠b. 喺荃灣廣場果間允記. 佢好多bb款, 同埋果日唔知點樣折上折, 折到件adidas羽絨褸 $3xx ja!

    回覆刪除
    回覆
    1. $3XX 買到adidas羽絨褸真係唔錯呀! 允記我未聽過呀, 行開去荃灣廣場就睇下先~

      刪除
  3. 女性的購買能力果然勵害

    回覆刪除
  4. 其實100應該都好快會啱著,唔使擔心買錯呀

    回覆刪除
    回覆
    1. btw,我之前都係gap折上折買咗件兩歲碼o既羽絨俾燒腩仔今個冬天著,件衫大到佢分分鐘要三歲先著到

      刪除
    2. 我都希望今年冬天會岩著啦... 不過而家隻袖都長好多呀, 又摺唔到喎, 唔岩著可能又要買多件...

      我之前買落D 襪褲, 厚褲, 應該要4歲先岩著添...

      刪除
  5. 我都成日買大,100碼可能出年都可以著啦,我成日都要同肚B摺袖架 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 最新買O個件羽絨好似好難摺袖咁, 想摺都摺唔到呀... 希望今年年尾真係岩著啦, 如果唔係又要買多一件啦~

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...