2014年4月24日 星期四

*24/4/14* 在家好好做收納

這陣子我在家裡忙著執東執西、做教材和淘寶,今次共淘了 24 間店的物品,當中還有兩個四層高木櫃子,打破了之前一次淘 16 間店的紀錄。

自開始做教材後,我會收集紙盒和卡紙,有時看到漂亮的包裝紙和覺得有用的物料都會把它們留起來,所以家裡的物品便越來越多。




除了要安置好一堆教材和物料,近來天氣回暖又要整理衣物和被子,想起都頭痕。

今次我很認真啊,在圖書館借了兩本有關收納的書來看,我發現自己最大的問題是家裡執拾完很快便再次亂起來,而且放東西又沒有什麼條理,也沒有好好做分類。。。

我的衣櫃是重災區,本來想買一些布收納箱來把衣物分門別類 (最初想買籐籃的,但是價錢很貴),後來發現家中有三塊舊窗簾布,所以打算試試自己動手做收納箱,今晚回家要裁布啦!

[我沒有打算做下面那些收納箱呀,製成品裝到東西就可以了]
Click 圖有圖片來源





至於 TareBaby 的玩具和教材,除了家裡已有的顏色箱外,我又淘了幾個有蓋的布收納箱,打算全部放在新買的木櫃子裡,之後就由 TareBaby 自己管理。






收貨後就可以大規模整理家中的物品,至於何時才會執拾完畢。。。到時候再算吧!


7 則留言:

  1. 我其實都好鍾意收納, but永遠無心機做好佢, 等你完成後分享

    回覆刪除
    回覆
    1. 我"有時"都會好比心機執, 但係執完好快就打回原形, 所以真係冇咩心機久唔久就大執一次.

      今次因為真係想整頓下屋企既物品, 所以淘左好多收納東東, 希望執完隔好耐先要再大執一次啦...

      刪除
  2. 我見到間雜物房(原本係晉晉第時間房)都好頭痛, 一日未執好, 一日晉都冇得買小童床自己訓, 哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地全屋最企理反而係tarebaby間房, 因為間房只有一張小童床, 一個三層高衣櫃同一張茶几! 最少野所以最企理~

      我地個廳有個大櫃放野, 不過入面超亂, 所以我淘左20個膠盒, 要將D野分門別類, 唔洗D野要用時揾唔到, 或者一揾就搞到其他野亂晒... 希望得啦~

      刪除
    2. 我都係塞咗好多雜物入燒腩仔第時間房到,宜家都係時候要執清佢畀佢試吓入房瞓啦,但一直拖字決囉

      刪除
  3. 真係橋~ 我近排都係搞緊收納...不過係自己D手作玩具... XD 仲有排整理... 收納係我既弱項... -_-"

    回覆刪除
    回覆
    1. 我主要想整理自己既雜物&衣物, 同埋tarebaby既教材玩具, 老公O個D 就... 幫佢執埋D 衫啦~ hehehehehehe!

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...