2015年8月23日 星期日

{Baby} 閒逛.賽馬會創意藝術中心 x 知蘭而行展覽及藝術工作坊


[我好少可出新鮮熱辣 blog,因為下面介紹既展覽做到月尾,我覺得岩 TareBaby 同齡既小朋友去玩下,當然大個 d 都得啦,趁暑假尾玩埋佢!]


今天我趁老公有公務在身,又和 TareBaby 拍拖去,目的地是石硤尾賽馬會創意藝術中心,參觀知蘭而行展覽和玩玩工作坊 (因為我好想去填顏色)


看地點。。。石硤尾賽馬會創意藝術中心-以為好難去,原來由地鐵站步行只要五分鐘左右就到達,沿路還有個小公園,去完工作坊還可以放放電才點家,大滿足!


看名字。。。知蘭而行展覽及藝術工作坊-以為只是看展覽,大人都可能會覺得悶,原來個展覽又幾 ok,還有合小朋友玩玩做做的工作坊,連我自己都想排兩次油 Secret Garden,不過 TareBaby so 我自己去整 postcard

其實我們是第二次來看展覽,記得上一次是有關龜的展覽,那時 TareBaby 年紀還小,工作坊好像不太合玩。但今次就不同了,我想所有工作坊她都可以自己完成,主要都是畫畫油油,而且有工作人員協助,我可以乘機偷懶休息休息 (真的是在休息,因為連照片都懶得影!)


我們把握時間玩了數個工作坊,中間又去了油大大幅 Secret Garden,到閉館才離開。


[扮蝴蝶玩滑梯波波池,玩完身上有 20 個波波!]


[油顏色,我都有努力油油油,其實我是被這幅大大圖畫吸引來的,每節是 15 分鐘,有人數限制,所以場內不會覺得迫,油完想再油可以再排隊,記得穿襪子~]


我們也做了蘭花手工和畫 postcard,印象中還有做杯墊和畫中國扇的工作坊,不過時間不合所以沒有玩。印度手繪很受小朋友歡迎,但 TareBaby 有濕疹,所以我沒有報名。

[右邊既蘭花由立體變左平面...]


後來我問了工作人員,原來工作坊是分上午和下午接受登記的,上午是10 時開始登記,下午是 12 時半開始登記,所以一到達就和工作人員登記想玩的工作坊,然後再參觀展覽和排隊油大大幅 Secret Garden,之後再按登記的時間去玩工作坊就會比較好。


下面有展覽的資料,活動照片可看嘉道理農場暨植物園的 facebook,有張照片是小朋友趴在地上油顏色的,我明明想替 TareBaby 拍一張差不多的,但去到完全忘記了。。。 
http://www.kfbg.org/chi/events/orchid-exhibition.aspx


玩完工作坊再去附近小公園放電,有鞦韆啊!



6 則留言:

  1. 我本身都想呢個weekend去,但老公話帶燒腩仔去踩滑板車唔踩我,睇吓來緊兩日仲有無機會去先

    回覆刪除
    回覆
    1. 平日我估冇咁多人, 可以玩多D工作坊, D 工作人員都好nice, 展覽出面好似有得影真花, 不過我冇時間去睇啦, 艾菲你影相叻既可以去影下呀~

      刪除
  2. 哇....我都好想去啊~~~~
    大大幅 Secret Garden好吸引呀呀呀~~~
    我想問呢,如果我二時才去,咁仲有冇得登記工作坊架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好意思呀... 而家先覆, 個活動O係8月底完左啦~

      刪除
  3. 之前係fb見到昵個展覽,好吸引,個secret garden仲未有人油,但隔左幾日已經見到油到滿曬,所以就冇去了,原來都好好玩

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 比預期中多野岩玩, 而且我地去O個日又唔算好多人, 所以都玩左幾樣野~

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...