2015年10月13日 星期二

{Baby} 日落.曬住真係好鬼曬


[成個 9 月無 blog 過,主要係因為無電腦用,因為 TareBaby 而家o Daddy 房午睡,變相下午無得開電腦寫下 blog,而上午我多數做家務。。。其實都係藉口黎,因為我實在太懶!]


近日秋高氣爽,先出篇郊遊文應下景!其實單看衣著已知是舊相,不過個日落景應該是一樣吧!



我常常覺得開車上大帽山很危險,因為中段開始多彎又多車胡亂泊在避車處,最討厭是有時泊好車會突然有架車出現頂著你,等你走唔到,而司機就閃左去。


老公說想去看日落,見天氣不錯,一於 go go go[查實老公冇同我睇過日落,唔知點解同埋 TareBaby 出動,就去睇日落咁浪漫~]




去到巧大風,巧曬,不過又幾舒服。坐在長凳上看風景,直頭兜口兜面曬住,所以我們未等天全黑就撤退了。




原來,日落都幾靚的~






沒有留言:

張貼留言

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...