2015年8月3日 星期一

{Baby} 興奮.暑假要點玩?


來到八月頭,TareBaby 已放了半個月暑假。這是 TareBaby 的首個暑假,亦是媽媽我自畢業 N 年以來的首個親子暑假。老實說,我是超級期待的!


之前我聽得太多「間間小學都谷小學生很辛苦「小朋友要上補習班,又要學呢樣、學 o個樣的東東,我都擔心三年後自己會變成一隻超級怪獸家長。既然現在仍處於蜜月期,而我和老公都有共識 TareBaby 上小學後我會再出來工作,所以我要特別珍惜這幾年的暑假,和 TareBaby 一起大玩特玩! 

其實早在六月尾,我們已開啟了暑假 mode,去泳池玩水、去沙灘玩沙找小螃蟹、去公園爬高爬低,真是天天都是放電天!


[天氣熱,全副裝備出動]


要數最顛的一次,應該是我和 TareBaby 一起午睡至傍晚六時多 (早上要上學的日子),起床後搭巴士去黃金海岸沙灘找小螃蟹。我記得到達時已經黑媽媽,所以只可坐在更衣室對出的地方。

[搭巴士去沙灘搵小螃蟹,TareBaby 一臉期待]


老公放工來接我們,電話中我想告訴他我們身處的地方要怎樣走來,老公答道:我諗住我黎到你地就即刻上車。


知道!真係隔住個電話都感受到老公既火氣,事關佢成日話我夜媽媽同 TareBaby 出街,搞到佢好夜瞓,其實都係幾次之嗎~


[係夜左 d d ]


這個暑假還有許多第一次,例如第一次和 TareBaby 去書展上望道號看圖書去逛博物館,它們都會是我倆的美好回憶。


[去書展搵故事姨姨]


還有整個八月可以讓我們繼續盡情玩!其實呢,我覺得似我放暑假多過TareBaby 囉!有位媽媽朋友講得好中,可能係我地自己貪玩多 d


8 則留言:

  1. 夜媽媽去街,仲要去沙灘,我諗都無諗過。但去捉小螃蟹又好吸引。

    回覆刪除
    回覆
    1. O個期 tarebaby 學校本書講到去沙灘, 又遇到小螃蟹, 所以星期一放學tarebaby 話去沙灘, 咁O個日我planned左去公園既, 之後星期二放學又提, 結果就星期二午睡後去沙灘啦~

      O個晚我地揾唔到小螃蟹呀~ 不過上星期六我地一家三口去鳥溪沙, 就真係揾到小螃蟹, 仲有寄居蟹添~

      刪除
  2. 你真係好有心﹗tarebaby有你呢個媽媽真係好好福氣﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只係個貪玩既媽媽~

      題外話, 我同老公之後又再同tarebaby去烏溪沙沙灘, 今次真係揾到小螃蟹, 仲見到寄居蟹添~

      刪除
  3. 你真係好好,成日帶住Tarebaby周圍去玩去睇,我最遠只係去圖書館咋^_^"

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同tarebaby都係pat pat痕既人, 同埋老公一放假就話出街玩, 所以而家真係日日都會去街.

      夾到時間, 一齊去下圖書館, 博物館呀! 又可以食下tea~ 其實我地連去探玩具都當係一個節目嫁, 好濫! hehehehe!

      刪除
  4. 上望道號看圖書,哇....我都好想去啊 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 都值得一去, 當係暑假活動都唔錯呀~

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...