2015年8月2日 星期日

{Baby} 書單.《今天?大便:稀大便.軟大便.好大便.硬大便》| #8


從圖書館借來的:《今天?大便:稀大便.軟大便.好大便.硬大便》




有時候,我發現唔知點講點教的事情,幾頁童書就能夠表達兼讓 TareBaby 明白當中道理,這本《今天?大便:稀大便.軟大便.好大便.硬大便》圖書就是個好例子。


吃什麼樣的東西會有什麼樣的便便?
為何會有便便?
怎樣做才會有好便便?

上面都是兩三歲小朋友感疑惑 (而我又唔知點解釋) 的問題,明白當中道理更有助小朋友建立良好飲食習慣,所以童書絕對是教導小朋友的好幫手!









2 則留言:

  1. 呢本我之前有喺書展睇過,都覺得幾cute幾正諗過買添㗎﹗不過諗深一層就係燒腩仔暫時無呢方面問題,我就留返D錢買第二D書啦﹗

    回覆刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...