2015年8月14日 星期五

{Baby} 媽媽.以後唔好叫我植物殺手!


話說 Tareworker 向來都是植物殺手,尤其是花類,它們絕少和我做朋友。

記得從前上班的時候,我間中都會買些植物回家種植,明明買回來是生勾勾的,但不到一星期就變得死氣沉沉。其實我已經連盆買,又問清楚要怎樣料理植物,所以有一段長時間我家是沒有任何綠色植物的。

直至老公有次收到一樽植物做禮物 (是學生哥們送給他的,印象中是實習禮物,用膠樽種植,好環保,我喜歡),我家才又重新有了植物。

接著是家姐送贈的蘆薈,因為眼見它們實在生長得太好,忍不坐叫家姐送一些給我,我想至少它們不會那麼容易瓜柴。


以上植物還健在,可能是只長葉子類的植物比較好養,不用天天澆水,而且蘆薈還長得很粗壯,轉盆兩次,每次都有許多蘆薈 BB 再分盆。早幾個月我就送了四盆蘆薈 BB 給其他媽媽 (如果大家有興趣接收蘆薈 BB,歡迎聯絡我啊~)


另一個使我由植物殺手變回凡人的原因,我想應該是我比從前多花心思在家裡。我不是指待在家裡的時間,而且自己放在家裡的心思,做全職媽媽的應該都是這樣吧!

想知道我現在還有種什麼嗎?它們是可以吃的,正常約一個月就有收成。 

答案是。。。莧菜


雖然自己在家種的一定不會像街市買到的那麼大棵,但自己種完再摘來吃那種感覺真的很正。有時我會和 TareBaby 一起摘菜洗菜,煮完她會問那些菜是她摘的。我又會和她說說有些植物是可以吃的,有些就用來塗皮膚,另外一些則是觀賞用,很 BB 班的常識課。


秋冬季應該有其他適合種植的蔬菜,有收成再和大家分享。


8 則留言:

  1. 自己種菜好有心機同好好玩咁喎﹗我真係無呢個天份,但睇見你介紹又心思思添﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 莧菜係超易種, 因為只係 落泥, 加水, 撒種子! 跟住保持泥土濕潤就可以嫁啦~

      真係好易嫁, 艾菲你好試下啦 (唔易我都唔種啦...)~

      刪除
  2. ,但自己種完再摘來吃那種感覺真的很正--> agree~ 加油, 食唔哂通知我哈哈
    我都冇咩天份。。而家排緊會所嘅耕地。。。又啲驚,不過我家姐姐應該識,可以教吓我(或者等佢整。。哈哈)

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然每次收成都係得兩啖左右 (無法, 自家種唔大棵, 煮埋真係冇咩), 但係都好開心嫁~

      我呢邊會所冇呀, 有我都會排. 交比姐姐整啦, 得閒咪落去望望, 我諗都會好開心~

      刪除
  3. 我都要試下種下植物先!

    回覆刪除
  4. 好勁啊你!!
    我都係植物殺手, 應該無機會變返凡人, 因為屋企先天不足, 陽光唔夠, 點種都係C...
    最近入手水耕機, 只有靠機器先成功種到...希望... 因為先種左幾日... XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我屋企都唔夠陽光, 但係D熱力都會令到D蘆薈生長~

      水耕機種沙律菜好似唔喎, 不過我屋企冇咩位,所以之前睇過都冇考慮啦. 等你收成報告~

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...