2015年7月30日 星期四

{Baby} 書單.《叩叩叩,請問可以借住一晚嗎?》| #7


從圖書館借來的:《叩叩叩,請問可以借住一晚嗎?》


我越來越喜歡日本的繪本,因為內容多樣化,而且圖畫可愛。

題外話:大家發現下面的照片有什麼特別之處嗎?(答案在故事書中)


這本《叩叩叩,請問可以借住一晚嗎?》 TareBaby 其中一本最愛的故事書,內容是有關在森林迷路的動物,有人很無賴的拍下整本故事書,所以我都不多寫了,大家可以看一下!
 

















6 則留言:

  1. 很有趣,我仔都有張相類似,看來我也要借這本書來看看。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我真心推介呢本故事書呀~ 去借啦, 去借啦~

      刪除
  2. 你哋真係好有心機,會扮埋入面D角色來玩

    回覆刪除
    回覆
    1. 查實我地係被迫, 開頭婆婆以為自己既角色係貓, 我話佢知, 係老鼠!!! hohohohohohoho~

      刪除
  3. 姨~ 哩本同我地有本叫"手套", 都好似~ 晉晉又係好鐘意睇~ 可能佢都會鐘意你地哩本喎~ 等我又去借先~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有<>呀, 不過tarebaby好似冇咩興趣, 講過一次就冇翻睇, 或者<>冇呢本咁淺白.

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...