2014年11月2日 星期日

{Baby} DIY.剪剪貼貼拼拼畫 | #11


用完的 Do-a-Dot template 不要浪費,在圖片上加幾筆,再畫個框,就可以變成另一份教材給 TareBaby




我有給 TareBaby 自己拿剪刀剪東西,當然每次我都會在旁教導,也會講講用剪刀的危險在哪裡。因為我覺得越不給的東西,小朋友就越好奇,如果給她自己拿到把玩反而更危險,當然危險的東西本身就不要放在小朋友有機會拿到的地方。








4 則留言:

  1. 係喎, 真係一個好好既手工勞作, 多謝分享, 等little k 大個d我又同佢玩下先~~~~~~~~~~~
    tarebaby 好認真咁做, 叻叻~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好喜歡親子勞作, 兩個人一齊諗下點整, 你做一D 我做一D, 真係好開心~

      刪除
  2. Tareworker講得好啱,越唔畀就越想玩,好似你咁反而可以教到tarebaby知道有幾危險,知邊自己要小心
    個甲蟲係tarebaby自己貼嗎?佢貼得好好呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔想太過保護tarebaby, 搞到佢咩都唔識, 所以就要示範唔同既野比佢睇, 有時佢會叫我一齊切水果添, 係安全情況之下我都會比佢一齊切幾刀.

      我都有幫有貼甲蟲既~ 不過佢要自己排好D位先~

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...