2014年10月30日 星期四

{Baby} 試用.Hallmark Babies 嬰童裝產品


相信 Hallmark Babies 這品牌大家都聽過了吧!我一直都覺得 Hallmark Babies是個有質素的品牌,衣服款式多又可愛,而且摸起來很舒服。原來每件 Hallmark Babies 的產品,都通過金屬測檢,確保無斷針及殘留金屬,加上是以優質棉料縫製,所以媽媽們可以放心給小朋友穿著。


今次收到的試用產品是秋冬系列的款式,有小熊波點上衣兩件裝、立體小熊造形長袖外套和假兩件長褲連腳套。收到時剛好天氣轉涼,可以立即穿了。衣物清洗時沒有任何掉色和甩毛的情況,摸上手都很舒服,和預期的一樣。


[小熊波點上衣兩件裝]





[立體小熊造形長袖外套]




[假兩件長褲連腳套 (腳套可分開穿著)]




有請試用專員 TareBaby 出場!Hallmark Babies 的碼數比較大一點,所以 TareBaby 平常穿的 90 碼會略大,上衣摺袖便 ok,而外套和長褲都穿合身,看來出年應該還可以繼續穿著呢!


[小熊上衣的熊公仔是毛毛質地的,大愛!衣服左肩有鈕扣,方便穿著]




[波點上衣顏色很鮮艷,衣服左肩也有鈕扣。TareBaby 是穿便服上學的,所以這兩件上衣已成為返學服飾之一]




[紫色的小熊外套面料是毛毛布,內裡是全棉雙面布。長褲有彈性,腳套可以分開穿著,自己 mix and match。小熊外套真的超級可愛,和長褲一起穿一定會很溫暖。現在的天氣還未可以穿著上街,但到冬天時就可以大派用場了]




產品資料:

Hallmark Babies



8 則留言:

  1. tarebaby個豬咀引死人啦﹗女仔衫真係靚好多呀﹗EE見到又心心眼啦﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有時會好頂唔順tarebaby個豬咀, 想影張相都好難咁...

      而家叫tarebaby笑, 佢係望住我地講個"笑"字...

      刪除
  2. 咁好既有得試穿....
    我仲以為所有HK學校都係穿校服tim

    回覆刪除
    回覆
    1. 報名之後抽中所以有得試用呀~ 我都覺得好幸運呢!

      tarebaby返pre-nursery, 佢間學校係K1 以上先要穿校服, tarebaby平時係便服+圍裙返學的, 好岩我呢位懶媽媽, 因為衫同鞋都冇規定, 可以穿多D自己衫, 因為好快唔岩身~

      刪除
  3. D 衫好靚呀, 好襯TareBaby

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢幾件衫真係好靚, 而且又保暖, 我收到時都好開心~

      刪除
  4. 件件都好靚,但點解有得試著咁好﹖

    回覆刪除
    回覆
    1. 係MYBB 登記參台試用, 抽中就得嫁啦~

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...