2014年11月8日 星期六

{Baby} 幼兒園.誰來接送上學去


[很想寫下我在 TareBaby 幼兒園看到的二三事,不是甚麼奇聞異事或秘密,有時想起這些情境我會不其然笑了出來。]


媽媽們應該都知道接送小朋友上學的大概可分成媽媽組 (多是全職媽媽)婆婆嫲嫲組姐姐組 


TareBaby 上的幼兒園每天早上開門後有半小時讓家長們帶小朋友上學,如果你早起的話可以悠哉遊哉地漫步回校 (應該是小朋友早起又可以成功出門口吧…),又或是趕頭趕命衝入學校再換鞋飛奔入課室


上面兩者我都試過,我通常送完 TareBaby 入課室便會撤退 (因為要上課了…),但有時因為相約了其他媽媽就會在課室外等下又偷望下 TareBaby


就我觀察所得,頭半場是婆婆嫲嫲組上場,估計因為她們比較早起,跟著又要買餸所以要速去速回,但她們都會在課室外逗留一會才離去。 

後半場就是媽媽組世界,我們會死命不走人在課室外望了又望,直到校門要關上一刻才閃人。早放的日子早餐黨會自動在門口集合,之後是吹水又吹水,齊齊等放學。



至於姐姐組則有定時定候與與行蹤飄忽兩類,定時定候者多是早到又早閃,早早回家做家務。行蹤飄忽的原因不明,我不打算深究。
 
至於接放學,最早到的全是姐姐組,由 N 班至 K 班都是這個情況。婆婆嫲嫲組媽媽組則殿後。我看到有好些家庭都是以上學姐姐帶、放學媽媽接的組合運作,原來早上姐姐處理會快點出到門口,而小朋友放學見到媽媽會比較高興。


最後送上 TareBaby 穿著姨媽中學時期造的圍裙照片,是細姨婆帶給 TareBaby 的,之後還要傳給表妹啊!



下次再分享其他幼兒園的事情,希望大家會覺得有趣。

4 則留言:

  1. 回覆
    1. 有時O係學校見到既事情都幾得意嫁~

      仲有添呀, 我成日都好唔明, 點解隔離班房既老師會識我個囡, 又唔好意思問喎~

      刪除
  2. 圍裙照好可愛呀,有冇畀tarebaby入下廚呢 ^^
    我都間中放假會送肚b返學,佢見到老師就會扁嘴囉(知道要同我分開),所以我都覺得接放學會好啲 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 都有一齊入廚嫁, 不過而家只限係廳... 因為上上星期個爐頭比tarebaby淋水淋壞左... 無啦啦要買過, 用左幾千蚊, 媽媽好肉赤... 不過我都有責任既, 所以即埸話左佢又打左一下pat pat就放過左佢啦...

      我見tarebaby見到我O係班房門口等接放學都好開心, 就算明知我會黎都笑得好開心, 可能個個小朋友都鍾意比爸媽接放學既感覺掛~

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...