2014年11月3日 星期一

{Baby} DIY.紙碟變身百變勞作材料 | #12


老公在車尾箱拿來一大袋燒烤用品給我處理,當中有紙碟和膠杯,最好用來做勞作。


今次先玩玩紙碟~



彩虹與太陽花:媽媽當然有幫忙才可以令大家看到製成品啦!



小手鼓先在紙碟上面畫圖案,再把兩隻紙碟重疊打孔,TareBaby 用毛冷把紙碟聯在一起,就成為一個小手鼓。一個簡單手工就包含了創意和 fine motor skill 的原素,所以我喜歡和 TareBaby 一起做勞作~



時鐘和南瓜小籃:南瓜小籃是 TareBaby 在學校做的勞作,原來用紙碟做小籃都很堅固,又學到了!





Tips

Google 搜尋paper plate crafts」,再選圖片,之後由 TareBaby 自己決定想做的勞作,動工! 



2 則留言:

  1. 回覆
    1. 係? 我日日見住tarebaby, 又唔覺佢唔同樣呀, 可能長左頭髮, 女仔左?!

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...