2014年9月12日 星期五

{Baby} 聚會.Blog Blog BB 去 Play House


首先要多謝小檬媽同 Play House Whampoa 的邀請,我們一眾 Blog Blog BB 又可以聚會啦!地點是可以給小朋友喪玩的 Play House Whampoa


地址:紅磡黃埔花園第十一期聚寶坊商場地下 G28-31 號舖

電話:2330 3567

營業時間:上午 10 時至晚上 9

網址:http://www.playhouse.com.hk/whampoa/chinese/


我們大約下午兩點左加去到聚寶坊附近,老公放低我和 TareBaby 就去排泊車,結果要三點才會合我們! 

我和 TareBaby 揾路時巧遇肚 B 與肚 B 媽,肚 B 媽真的很好人,借了雨衣給 TareBaby,因為我趕著下車忘記拿雨傘!


我們一家三口都是第一次去 Play House,不過 TareBaby 去到門口已開著了興奮 mode,不用熱身已衝了去軟墊區爬爬爬,我都係而家先知 TareBaby 咁爬得。 

今次 gathering 沒有很多時間和其他 bloggers 吹水,下次我要好好把握先得!之不過每次短暫停留一個 checkpoint 都能和附近的 bloggers 傾兩句的感覺真好,大家雖然只見過幾次面,但總有話題可聊。

TareBaby 都算差不多玩盡 Play House 每一個地方,可惜的是她玩得太投入,除了大合照外就沒有和其他小朋友拍合照。


下面感謝肚 B 媽和美子提供的照片~


TareBaby 搬完幾隻 bear bear 仲同佢地咬耳仔:




有人係度扮車長:





呢個係軟墊區隔離既滑梯連下面都有條隧道,TareBaby 爬左好多次:




間屋仔既玩法係關晒 d 窗:




TareBaby 同肚 B 係度選緊戰車:



照片中個箱 TareBaby 玩左巧耐呀:



大合照時間,小朋友們排排坐影相真係好可愛呀!



TareBaby 掛住食餅餅,不過都識舉起兩隻手指,話比姨姨們知佢兩歲:






6 則留言:

  1. Tarebaby原來有張同我仔既"合照"呀~ 就係tarebaby係屋仔玩緊閂窗果張! XXDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎! 原來小B 都鍾意玩屋仔既開窗閂窗!!!

      刪除
  2. Tarebaby真係好可愛呀,搵緊路果時係咁「我要玩波波池」「我要玩sir滑梯」 ^^
    肚B都係,淨係周圍騰都冇乜同小朋友交流,所以今次都係同Tarebaby算最多交流啦 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩歲B 應該未識同其他小朋友一齊玩, 而且playhouse實在太吸引, 希望下次再聚肚B同tarebaby已經識一齊玩, 而我地媽媽們可以坐低傾下偈~

      刪除
  3. tarebaby已經識得整V字手勢,好叻女呀﹗我仲等緊燒腩仔同我影相一齊V嘅一日呀...

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能我屋企多港女, 呢D 港女手勢tarebaby好快就識! wahahahahahahah!

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...