2014年5月26日 星期一

{Baby} 寫真.戀上我的床

TareBaby 的姨媽在 3 月底生了小 Baby,作為表姊,TareBaby 當然要去探望小表妹。




小表妹大部份物品都是 TareBaby 留下來的,有小人兒幫忙使用,婆婆現在買東西給 TareBaby 變得更為爽手 (),而之前我錯手買了不合尺碼和季節的衣服,現在都能大派用埸了。

TareBaby 去到姨媽家中發現許多曾經屬於自己的物品,最明顯就是 BB 床,因為連床圍和床單都是昔日的款式。TareBaby 看到後多次拍著心口說我、我,告訴大家這是她的物品。

我們告訴 TareBaby 她長大了,所以 BB 床就借給表妹使用。





或許 TareBaby 想緬懷一下從前睡在 BB 床的日子,所以當表妹沖涼時自己爬上 BB (媽媽當然有幫忙),姨丈見狀幫忙拍了一些趣怪的照片。









希望 TareBaby 與小表妹會相親相愛,長大後互相扶持,因為 TareBaby 很大機會是獨生女啊!


6 則留言:

  1. 坐响BB床嘅TareBaby,個表情真係好攪笑
    真係唔諗住生多個呀?? :)

    回覆刪除
    回覆
    1. TareBaby 有點點想顯示自己係老大既姿態~

      好彩家姐姐夫又唔介意tarebaby上張BB床度搞搞振姐!

      暫時都係諗住一個呀, 不過唔知一兩年之後會唔會變呢, 我同老公講, 我轉左做FTM 之後, 睇下生活點先真係決定.

      刪除
  2. 回覆
    1. 我覺得tarebaby對於小表妹都有少少醋味以, 呢幾張相唔覺, 哈哈!

      小朋友鬼鬼馬馬真係會tum到我地好開心~

      刪除
  3. 我之前生燒腩仔時,朋友個兩歲幾個仔上到來我屋企,都係會偷偷地擒入張BB床到回味吓㗎﹗D小朋友真係好可愛呀﹗我家姐最近又係生咗個表妹仔不過仲未出院,唔知燒腩仔會唔會又擒入表妹張床到搞搞震呢﹗
    真係唔生?多個伴開心D喎﹗雖然我自己都將再生嘅計劃一拖再拖,但心仍然係想生㗎﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都知生兩個, 小朋友成長或大個左都會好D, 不過我未有心理準備住, 我同老公講睇埋轉左做FTM 之後既情況係點知啦, 老公不嬲都想生多個既~

      咁你呢, 會係兩個嗎? 雖然話就話如果兩個唔好隔太遠, 但係自己揍的話, 兩個都細好辛苦, 驚好多野都兼顧唔到~

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...