2014年5月30日 星期五

{Baby} DIY.Cardboard Construction Set | #8

這個 Cardboard Construction Set 真的超易做,材料只是一個紙箱,我用了老公同事送贈的 Winnie the Pooh Bedding Set 紙箱做材料,用具是鉛筆、直尺和剪刀。跟著下面的文章剪剪剪就可以了,完成時手指是有點痛,不過很滿足。

Idea 來源:Happy Hooligans
http://happyhooligans.ca/homemade-cardboard-construction-set/




[製成品藏於藍罐曲奇盒中。。。]



[是浪漫的粉藍色,嘩哈哈哈哈哈!]




TareBaby 還未懂得怎樣去砌砌砌,我倒是玩得很高興。過一陣子再拿出來給 TareBaby 玩玩,看看那時她會否比較感興趣。

[如果之後 TareBaby 愛上這個玩兒就好了,因為應該可以 kill 很多時間!]






8 則留言:

  1. 利害呀!tarebaby 一定好多野玩!

    回覆刪除
    回覆
    1. tarebaby 試過玩兩次都冇咩興趣咁, 不過我冇即刻收埋, 係佢玩緊其他野時我就自己砌砌砌, 佢得閒又望下咁, 我諗佢而家未係好知點玩~

      所以大個D 再比佢玩下啦!

      刪除
  2. 呢個game OK喎,我屋企都儲埋咗一堆紙盒可以整呢個

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個絕對係廢物利用呀, 又唔洗整得好靚, 唔知男仔玩呢樣, 會唔會比女仔有興趣D呢?!

      刪除
  3. Tareworker你真係好叻,咁多DIY玩具

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係上網睇下外國既mama整D 咩比小朋友玩, 之後炒番黎既, 所以唔叻呢~

      刪除
  4. 呢個簡單得嚟又好玩,謝謝分享呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個DIY 係要花少少時間, 不過整好左應該可以玩好多次, 都抵呀!

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...