2014年5月23日 星期五

*23/5/14* 學人整 Detox Water

天氣又熱又濕,飲凍飲就最爽。上個 weekend 我就飲了三罐汽水,肥爆!

與其飲汽水,不如試試做近來大熱的 Detox Water 當凍飲。網上有提到飲 Detox Water 的好處,也有提到要小心留在水果表面的殘留農藥會影響健康。所以我自己做時就會選擇能完全除去果皮的水果,冷凍後飲用不會多過一天,以防細菌滋生。





第一次試做用了最大路的蘋果,切一個刨片,放到玻璃壺中再加清水,冷凍後就能直接飲用。

製成品的顏色比我想像中深,有濃濃的蘋果味,沒有盒裝蘋果汁那種甜甜的味道,所以夏天用來解渴一流。





我覺得蘋果 Detox Water 絕對可以 encore,之後還想試試西瓜和青瓜,會否有人做橙和啤梨的 Detox Water 呢?這兩款好像比較少見。

我做 Detox Water 主要是想減少飲用汽水,至於是否能當 Mineral Water 般飲用我不太在意,最重要反而是飲用得安全和


自製 Detox Water 可參考下面兩篇文章:
夏日美顏瘦身必備 DIY detox water
教你DIY!5 款 detox water


9 則留言:

  1. 女人唔好飲咁多凍野好喎~ 不過夏天真係好難忍.........
    我簡單D, 日日幾片檸檬, 係公司加水飲一日, 都有燒脂美容作用架~

    回覆刪除
    回覆
    1. 等我都試下先……

      刪除
    2. 我都知女人唔好成日飲凍野, 不過有時真係好難忍呀....

      檸檬+水都好好呀, 好似可以排毒, 而且有少少味, 冇咁dry~

      龍BB 媽, 呢個蘋果水都真係好易整, 試下無妨, hehe~

      刪除
  2. 最近特別多人飲 天氣熱確係爽嘅

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 我都係襯墟咁試下, 原核都幾好飲~

      刪除
  3. 我都試過浸檸檬,飲落都覺得幾好味呀,不過就唔覺得有咩特別改善左~

    回覆刪除
    回覆
    1. 檸檬都幾方便, 係一次用一個檸檬嗎? 成個會唔會好酸?

      刪除
  4. 我都有整,西瓜+青瓜一流!但如果本身寒底或M期就唔好喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 西瓜+青瓜 呢個組合我好想試呀, 夏天飲應該好正!

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...