2014年5月16日 星期五

{Baby} 試用.Totseat 多用途便攜式椅套

Totseat 這東東之前看過一點資料,但真身還是首趟接觸,以後和 TareBaby 上餐廳又多一件法寶了。

產品網址:
http://www.totseat.com/english/home/




Totseat 是英國品牌,是專為照顧 babies 進餐而設計的好幫手。未收到 Totseat 前我以為都要三數個步驟才能把小朋友固定在座椅上,怎料原來用起來比想像中還要簡單。

[包裝是下面中間的樣子,左邊就是裝著 Totseat 的小袋子,方便媽媽們帶上街]


[小袋子內就是 Totseat,另外還有一條闊帶子,當椅背不是全滿時用來打橫綁在椅背上,以防小朋友從椅背掉到地上]




我收到的試用產品是蘋果款式,看官網原來總共有 11 種款式。材料是一半聚酯纖維,一半棉質,可以水洗。摸起來是較為挺身的感覺,但又不至於硬。官網又提到 Totseat 適用於大部份椅子,試用過後,我想大部份椅子都合用,除了一些椅背特別大的吧。

我就用我家的餐椅來做示範,有請 TareBaby 的老死 Sally 出場。

方法真的很簡單,把 Totseat 套在椅背上,索緊,小朋友坐好後就把前面的布包到心口,左右的幼帶拉到椅背後扣好,完成!

[1] 


[2]


[3] 



照片中的 Sally TareBaby 細小又輕,當然很容易啦!其實我們在母親節當天去吃下午茶時就用到了 Totseat,西餐廳沒有 BB 椅,TareBaby 就用 Totseat 坐到大人椅子上去,可能是第一次用,她沒有反抗,倒是有點好奇。

以後上餐廳又沒有 BB 椅提供時,我就不必再抱著 TareBaby 餵食物了。




7 則留言:

  1. 就算餐廳有BB椅,如果係酒樓D隨時起到身嘅我都會用㗎,等佢無咁容易自己企起身而整親

    回覆刪除
    回覆
    1. 酒樓有D BB椅真係好流, 好似放多張"登"仔係大人椅咁, 唔用又唔夠高喎.

      有時tarebaby興起都會起身, 所以用埋totseat真係安全D.

      刪除
  2. 我覺得呢個又輕又方便, 因為有時有d rest就算有bb椅都未必有seat belt, 仲危險~

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時餐廳既BB椅真係叫做有張椅, 安唔安全都係睇大人睇得幾緊!

      我本身諗住出街用, 而家比婆婆徵用左, 因為tarebaby O係婆婆度唔肯坐high chair, 要坐大人椅, 希望綁得住tarebaby啦~

      刪除
  3. 肚B未識行之前我都有用佢,不過到佢識行又坐唔定之後都冇用啦,綁佢唔住 T.T

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前冇用過totseat, 出街冇BB椅都係坐我一睥.

      今個星期返娘家, 婆婆話而家同tarebaby一齊食飯佢要坐大人椅, 唔肯坐high chair, 跟住我就話比婆婆知我有totseat, 比佢地試下用好唔好, 婆婆即刻話好, 希望條totseat可以幫公公婆婆一把啦~

      刪除
    2. 作者已經移除這則留言。

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...