2014年5月21日 星期三

{Baby} 體驗.上酒樓 tick 點心紙

[題外話:近來 Tareworker 隔天就要去看醫生,由普通科去骨科,再由骨科去物理治療,中間又感冒了個多星期,每天吃著消炎藥,又常常眼光光望天光,所以發文次數是少了,但我都有看大家的文章的,希望身體快點回復吧~我還未 blog 復活節假的野餐啊!]

每逄姨姨星期一休假,我總會期待收到她的 whatsapp 照片,因為媽媽很掛念 TareBaby 啊!而且姨姨傳來的照片多是趣怪的東東,今個星期又有笑料了。

看來 TareBaby 已掌管媽媽娘家的飲食大權,因為上酒樓由揀點心、落單、到埋單都是由 TareBaby 一手包辦。

[媽媽最愛 TareBaby 一臉認真的樣子]


[大家應該很肚餓了,要叫多 D、叫多 D、叫多 D…] 


[經理在哪兒呢?] 


[麻煩落單]


[一臉滿足!]


根據探子回報,TareBaby 落單時經理很交戲地收了那張 tick點心紙,之後才為姨姨那張的點心紙落單。

近來 TareBaby 常常說「我幫你,我幫你」兼搶著幫忙做一些事情,相信她是本著為人民服務地幫大家叫點心吃,還好不是真的叫了所有食物,否則媽媽我應該要回去幫忙吃吃吃!





12 則留言:

  1. 回覆
    1. TareBaby 唔蝦我地時都真係tum到我地CC 下, 不過佢出招時就...

      刪除
  2. 回覆
    1. 我同我屋企人都唔知 tarebaby 點解會識揸筆, 可能睇過我地寫野掛... 話事話, 佢揸得仲比我好, wahahhahahahaha~

      刪除
  3. tarebaby揸筆真係好好呀, 手勢好正宗~~~~~~~~~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自己都揸得唔算正宗, 可能要tarebaby教番mama~

      刪除
  4. 揸筆揸得好好呀,仲識得只係畫格仔入面,好叻女呀﹗
    BTW,Tareworker快D好返多多保重呀,做咩搞到成日睇醫生咁嚴重呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗tarebaby 係見過我地畫格仔, 所以佢跟住黎做啦~
      最搞鬼係經理都好配合又入戲, 所以tarebaby 都好開心!

      我係感冒+其中一隻腳趾骨既一邊肌肉發炎, 兩樣都keep住睇醫生... 而家感冒好番, 但係發炎持續, 比骨科轉介左去做物理治療, 相信要一段時先會好...

      刪除
  5. 好叻呀! 佢真係只tick格格, 唔係只响張紙亂畫架喎!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗tarebaby係模仿大人選點心啦, 所以只tick格格.
      佢好早之前已經會舉手叫侍應, 有時未選好野食已經叫左個侍應埋黎, 好搞笑~

      刪除
  6. 揸筆揸得好好呀,仲識得只係畫格仔入面,好叻女呀﹗===> agree!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我記得小檬都會舉手叫侍應落單, tarebaby 都好鍾意做代表叫侍應~

      而家我地去要排隊落單既地方都會帶埋佢去, 等佢自己"口都"八達通, 體驗下購物既樂趣, wahahhahahahahaha~

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...