2014年6月20日 星期五

{Baby} DIY.衣夾做配對 | #9

[為何我寫的 DIY 文章大多是沒有 TareBaby 的照片?因為我會陪她一起玩,有時想偷偷拿相機 TareBaby 就會走過來八八掛掛,所以還是專心陪玩好了!]



家家戶戶都有的衣夾可以用來做配對教材,小朋友又能練習手指肌肉,而且玩完就即時變回原來的衣夾,不影響使用,超級方便!

[首先從簡單入手,準備卡紙一張,只要把衣夾夾在卡紙上就完成了 (我用了紙箱卡紙)]



[再來認認顏色和形狀,如果 Tareworker 用白色那一面畫圖案會更好]



[跟著是配對點點,也是用不同顏色來協助區分]



[把兩張卡紙收好,衣夾返回原來的家]




TareBaby 第一次用衣夾時不太懂得用力,第二天再玩這個遊戲時已掌握了方向,至於配對方面就頗為輕鬆,還自己邊玩邊說:呢度啊!



6 則留言:

  1. 你好有心機呀!有無話幾大可以開始玩的呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好咁講啦, 我近排都冇咩整新野比tarebaby玩~

      我睇外國既homeschooling mama, 佢地係整定一堆教材比小朋友, 隨時可以拎黎玩, 所以我都"儲緊" D DIY 教材.

      呢個衣夾遊戲我都唔太知應該岩咩年紀既小朋友玩, 我諗如果而家唔識玩, 再過一排拎出黎, 小朋友個反應又會唔同D.

      之前睇過一D資料, 有提到木製玩具係好過其他質地既玩具, 我估可能同感觀反應有關. 衣夾係木製既, 本身都唔會對小朋友有壞影響, 就算而家未係時候玩配對, 都可以拎D 比O仔把玩下, 摸下咩係木質地都好呀!

      我都有睇你既分享, 我覺得你有心機好多呀, 我自問對於 homeschooling 都係BB 班, 大家都努力啦~

      刪除
  2. 你真係好好心機呀,成日都DIY咁多嘢畀tarebaby玩,我越來越懶啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都懶左一排嫁啦, 之前印左D 野都冇整, 有D 就整左但係放埋左一二邊...

      我諗住襯仲做野, 夜晚就整定D 野比tarebaby玩, 不過有時夜晚都好累, 同埋近期睇緊D書, 所以冇咩時間.

      刪除
  3. 回覆
    1. 多謝呀!

      呢個衣夾玩兒只係用左好少時間畫圖案咋, 我係掠緊衫時諗到就即刻整, 都算容易又唔洗準備好多野, 你都可以整比南瓜仔玩下呀~

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...