2014年6月25日 星期三

*25/6/14* [收納] 為桌面收納盒加工

為了使淘回來的桌面收納盒更加好用,我用數張卡紙把它分成 12 個間隔,除了放待處理的信件、傳單、優惠券之外,還放了房門鎖匙、鉛子筆、打孔機、post-it 和其他無家可歸的瑣碎物品。

我把這個收納盒放在鞋櫃上面,方便入門口時順手將信件塞到盒裡,好讓餐桌可以清減一點。









我家收納還有漫漫長路才完成,之後還會再作分享。



6 則留言:

  1. 回覆
    1. 分左間隔可以塞多D 野, 開頭以為有D難整嫁,原來都幾影嫁喎~

      刪除
  2. 好有心機呀。。我係公司都會咁整放好公家啲文具

    回覆刪除
    回覆
    1. 我屋企D 野長期都好亂, 一亂就好難清潔. 有時想清潔惟有執好左先, 但係長執長有咁, 真係好累呀....

      刪除
  3. 我最鐘意睇收納架, 因為自己成日無手尾~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係無手尾, 仲要老公都係, 所以屋企係長期混亂mode..., 所以要諗下計仔令自己D野無咁亂, 又或者放晒O係同一位置, 方便一次過處理.

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...