2013年11月21日 星期四

{Baby} 寫真.小丸子與花輪同學有個約會

Bauhaus + 精品店@ apm

我們去 apm 多數是和家姐姐夫吃晚飯,之前幾次都是來去匆匆,因為不想星期日太晚才回到婆婆家。

難得今次飯局是在星期六,而公公婆婆姨姨都來揍熱鬧,所以飯後可以在商場逛逛,拍拍照兼聽免費音樂表演。


首站是和小丸子花輪同學合照,查實我覺得小丸子卡通都幾好笑,最喜歡她額頭的幾棟



花輪同學搭住我膊頭呀!



跟著是這面立體牆,可能我們站的位置不太準,拍出來效果一般:


TareBaby 你個嘴仔想點呢?



小朋友總有不太合作的時候。。。和鴨仔合照應該很可愛,怎料單人照和家庭照都不成功,最後 TareBaby 直頭衝去搶手機:

ok x 1


 ok x 2


 ok x 3


 ok x 4



尾站去聽姐姐唱歌,我和老公都是第一次看到 TareBaby 跳舞,名為雀仔飛舞




8 則留言:

  1. 其實我都有好多'唔OK" x N 。。哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. TareBaby 識行之後影相真係難左, 而且我叫佢望鏡頭佢又唔會理我嫁喎!

      刪除
  2. tarebaby之前有幾張同小丸子影到ok 都好好啦~~~
    我之前同我堂弟仔影....................唉............n 張先有一張得.....................

    回覆刪除
    回覆
    1. 抱住先影到相咋, 有時抱住TAREBABY, 佢個頭都擰左去第2度添...

      刪除
  3. 唔OK嘅相宜家每日係燒腩仔身上上演

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有時影影下都放棄啦, 因為叫極TAREBABY 都唔望我既...

      刪除
  4. 哈哈,睇黎當BB識行識走,影啲相都係唔OK
    果幾張唔OK相好似啲蝦碌片段,好搞笑 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 最尾O個張已經衝左去鏡頭前面, 只係影到佢D頭髮, HEHEHEHE!

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...