2013年11月5日 星期二

{Baby} 寫真.我和史迪仔有個約會

TareBaby 大約在 14 個月大時懂得自己走路,我指的是完住不需要我們扶那種。從那時開始,老公每次和 TareBaby 去街街都會要 TareBaby 自己走路 (有人要扮嚴父!),若 TareBaby 疲累又或者危險迫人的地方我們就會抱著她,所以現在都比較少推 BB 車出街。

TareBaby & Daddy 的背影 (不過是濛濛的)


[Oh… 唔知講左去邊添。。。]

玩具店@悅來坊

一個星期六的早上,TareBaby 飲完早奶就到我們去吃早餐。原來 Delifrance 的早餐選擇都算多,TareBaby 喝了幾口蘑菇湯,依舊不愛吃蛋和通粉類食物。

之後我們就到隔壁的玩具店逛逛,幸好 TareBaby 這個早上 (點解係早上?因為傍晚去玩具斗斗城已經係兩回事啦。。。) 還未懂得選購玩具,所以未有出血。店舖門口有個巨型史迪仔和一部車車招呼小朋友,有影相位 Tareworker 當然不會錯過,埋位啦喂!




14 則留言:

  1. 我都好鍾意行悅來坊間玩具店,真係幾多嘢買
    tarebaby好叻叻,已經行得咁好,妹豬到依家都重要拖住行 T.T

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 個間玩具店都幾好行, 大人細路都開心, 係D冷氣勁D~

      刪除
    2. 到佢地識行又覺得好頭痕, 柑B 已經健步如飛了!
      阿媽我捉佢唔住!!!

      刪除
    3. 咁柑B好快就行得好好啦喎, TAREBABY 共係14個月大左右先行得叫好D, 之前有時會行行下跌低左~

      而家未識跑, 遲D仲大鑊...

      刪除
  2. 我都鐘意去黎間玩具店呀~ 但係次次都係晉爸唔比我再買~ 好似係我扭買玩具多D~

    回覆刪除
    回覆
    1. 老公對於買玩具係比較嚴謹, 無法, 我又成日買D 唔等洗既野返屋企.

      早兩星期既一個平日我放假, 同TAREBABY 落街食LUNCH 之後去左$12 店, TAREBABY 拎住個鏟唔放, 比錢時我同TAREBABY 講 "你自己諗定今晚DAD DAD 問買個鏟黎做咩呀..."

      刪除
  3. 回覆
    1. 而家都叫行得穩陣左, 剛學行就有時會唔知點解無端端跌低~

      刪除
  4. 好野,終於識行,真係方便好多,不過有時行得多都要抱

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 識行真係好唔同, 有時多人我地都會抱左先, 費事阻到人佢自己又唔小心跌親.
      小朋友剛開始行路, 爸媽會覺得特別可愛, HEHEHEHHEHE!

      刪除
  5. 燒腩仔都識行啦,但識行之後就成日扭抱唔行,尤其係條街多人就唔肯行,仲一定唔肯好似tarebaby咁乖乖企定定同公仔影相添﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. TAREBABY 而家都係識行就唔行, 仲要選人抱! (我同DADDY 一齊... 何必偏偏選中我?!?!?!?)
      又唔肯坐BB車喎, 所以有時真係BB車都懶得推, 廢事要顧多樣野...

      刪除
  6. Tarebaby都識行啦~識行都便啲唔洗帶咁多野,不過又周圍走睇少陣都唔得 ^^"
    哈哈,為晚大出血,我地自少培養肚B去反斗城探玩具嘅習慣 XD (不過大個識扭就可能唔睬你啦)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦, 識行係好得意, 不過就要留心好多. 同埋識行唔代表我想佢行時就會行, TAREBABY 成日都要人抱既...

      而家TAREBABY 都未識叫人買野, 係試過有次我去$12店買野, 佢拎住個剷唔肯放, 咁我就買埋個剷啦...

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...