2017年1月15日 星期日

{Baby} 驚喜.親子首爾旅遊分享。去邊玩之二


[馬場洞吃韓牛]


如果小朋友年紀夠大可以幫忙燒韓牛,又懂得安全意識的話,非常建議大家去馬場洞吃韓牛。自己燒、自己包、自己吃,小朋友滿足感爆燈。而且燒韓牛總要花點時間,小朋友一起參與就不怕他們會悶了。


我們光顧了龍門家,事前沒有特別研究哪間店最好,記得有 blogger 曾經光顧就是了。店員見我們帶著 TareBaby,安排了角落的位置給我們,就算 TareBaby 要起身伸懶腰都不會阻到其他食客。



[Pororo Lounge COEX 店]


Pororo 卡通片是韓國小朋友的最愛。出發去首爾前數天,我在 YouTube 找了 Pororo 卡通的片段給 TareBaby 看。這是一套關於友情的卡通,圖畫可愛,內容簡單直接,我覺得以 TareBaby 現在的年紀,和朋輩間相處多了,應該開始明白友情是什麼東西,推薦給大家的小朋友看。


Pororo Lounge COEX 店是一間親子主題餐廳,我們只入內玩耍沒有進餐。總括來說就是好玩、人少、乾淨整潔,首爾的 playhouse 原來都不錯呢! 


[照片比文字說明方便十倍!]





















6 則留言:

  1. 回覆
    1. 呢間pororo park真係好正, 可能我地平日去玩, 人唔多, 而且夠光猛, 感覺設施都好新淨, tarebaby 玩我好開心~

      刪除
  2. poororo park好正, 好似好好玩咁喎!!!
    我成日都話帶大爺去韓國架, 不過大爺爸對韓國有偏見~話淨係得shopping無野好玩=.=!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得pororo park 好正! 好彩有時間去玩番轉~
      我成日心思思想再同tarebaby去韓國, 食韓牛同窩夫~

      刪除
  3. 又去旅行。。?真令人羨慕

    回覆刪除
    回覆
    1. 我記得你都多出門嫁播~ 去澳門都好多次添, 仲有日本呢~

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...