2016年1月4日 星期一

{Baby} 爸爸.女兒的情人


Tareworker 祝大家新年快樂,bloggers 與各位小朋友都要身體健康,開開心心!


2016 年的第一篇,先寫一些甜蜜的事情,不過不是我和老公,而是老公和 TareBaby


老公曾經說自要當一位嚴父,其是擔心我是慈母吧?!所以他對 TareBaby 是比較有要求的,有時也會對她嚴厲一點。之不過呢,無論這位嚴父怎樣嚴厲,他和她時常都會溫馨地坐在一起讀故事書,而且老公會和 TareBaby 單獨去街,媽媽我當然把機會樂得自在地在家攤抖。


常聽到人說女兒是爸爸前世的情人,我說老公和 TareBaby 是今世的情人,而我就是老公的過氣情人,so sad…


[TareBaby 上一秒還坐在我身邊等洗車,下一秒已閃左去老公身邊]



[老公在看汽車雜誌,TareBaby 又一齊睇]
 

[TareBabyDaddy 你夾住我隻手啦]





6 則留言:

  1. Happy New Year! 過氣情人終有一日又會坐返正,唔使擔心,哈哈...

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年快樂!!!

      我驚會一直過氣落去呀...

      刪除
  2. happy new year!兩父女好sweet呀 ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年快樂!!!

      通常佢地兩個去完街返黎, tarebaby 實好開心咁話我知去左邊, 做左咩, 十足十同老公去拍拖~

      刪除
  3. Happy new year~~~~
    我好明白你嘅心情,我比你更慘,我老公有兩個情人
    (╥﹏╥)

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年快樂!!!

      係喎, 你老公仲有兩位現任情人添~ 不過妹豬同妹豬妹對你好似情人咁, 就咩都開心番晒啦~

      唔知係咪好耐冇見妹豬妹, 我覺得佢大個左好多呀~

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...