2016年1月22日 星期五

{Baby} 寵物.貓頭鷹你好


明明是沒有時間,偏偏就要做一些花時間的東西,而且最後還得不到 TareBaby 的垂青,淚!




話說數天前我在圖書館借了本有關做布公仔的書,製成品實在太可愛,而且感覺不太難做,所以我這兩天便在家密密縫,希望做一個貓頭鷹布公仔給 TareBaby


昨天 TareBaby 幫忙塞棉花時,在放棉花的箱子裡發現了媽媽數年前做的冷貓咪 (我的頭像照片) 和未完成的小女孩 (沒臉沒頭都喜歡)。想不到 TareBaby 對貓咪和小女孩非常感興趣,而且還替它們起了名字。




可憐的貓頭鷹未出世便已失寵,媽媽問 TareBaby 怎樣才會和貓頭鷹玩耍?答案是頭鷹要有衣服!!!看來我要多縫一件背心給貓頭鷹了~



貓咪大家好!我叫捉迷貓,因為 TareBaby 話我成日咪埋眼,好似玩緊捉迷藏喎~


8 則留言:

  1. Tareworker好有心機,整得好靚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔知點解會突然興起整呢個, 整左又好想繼續整...

      件背心整好左啦, 好似小花O個年~

      刪除
  2. 回覆
    1. 唔勁嫁, 係本身D舊棉布有pattern先好似靚D咋, 近睇都好醜怪的~

      刪除
  3. 整得好靚呀,你真係好有心機

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔係痴左邊條線突然興起想整下手作仔, 不過真係好花時間... 多謝啊~

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...